مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: ما باید به اتحادیه بیشتر بها بدهیم و نظرات اعضای اتحادیه را در مجمع فدراسیون فوتبال اعمال کنیم اعضای اتحادیه در مجمع باید حق رأی داشته باشند.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما بازیکنان خوبمان را از دست دادیم ما یکسری بازیکنان خوب را جذب کردیم. هدف ما در لیگ سیزدهم این است که جزو 10 تیم بالای جدول باشیم.

مدیر عامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه اظهار داشت: وزارت ورزش علاوه بر استقلال و پرسپولیس باید به تیم ملوان کمک کند. من نامه ای به رئیس جمهور نوشتم و وی دستور مساعدت داد اما تا الان اقدامی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: ملوان جزئی از تیم های کشور است. اگر مسئولان ورزشی به مشکلات مالی ملوان رسیدگی نکنند آن وقت ما باید باشگاه ملوان را تعطیل کنیم.

درودگر بیان داشت: در سالهای گذشته بهمن مداح، شفیع زاده، کریمی و هدایتی در بخش خصوصی در فوتبال سرمایه گذاری می کردند اما آنها به دلیل رفتارهای نامناسب از این کار انصراف دادند.

مدیر عامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تصریح کرد: هدایتی 6 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه های ملوان را در سال گذشته پرداخت کرده است. امسال هم قرار است که 2 میلیارد تومان کمک کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سه باشگاه هستند که با دادن رقم های نجومی به بازیکنان وضعیت نقل و انتقالات را به هم ریختند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار