دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: تمامی‌ جریان‌های موجود در کشور باید با همدلی و اتحاد، تفکر،‌ اندیشه، تدبیر و توجه به فرمايشات "مقام معظم رهبري" به سوی پیشبرد اهداف نظام و تحقق حماسه اقتصادي گام بردارند.

"محمد زارع فومنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره بیانات "مقام معظم رهبری" در دیدار با کارگزاران نظام و تاکید بر تحقق "حماسه اقتصادی" در کشور اظهار داشت: تحقق "حماسه سیاسی" در کشور با حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات که از تدبیر رهبری نشات گرفته بود، تمام دنیا را به تحسین واداشت.  
 
وی افزود: همه مسئولان برای تحقق حماسه اقتصادی در کشور باید با آمادگی کامل، خود را ملزم کنند تا کشور در عرصه اقتصادی رکوردهای قابل توجهی برجای بگذارد و به پیشرفت‌های خود در تمامی عرصه‌ها ادامه دهد.  
 
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات تصریح کرد: تمامی‌ جریان‌های موجود در کشور باید با همدلی و اتحاد، تفکر،‌ اندیشه، تدبیر و توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب به سوی پیشبرد اهداف نظام و اعتلاي کشور گام بردارند.  
 
فومنی با اشاره به اولویت‌های کاری دولت منتخب گفت: دولت "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی" براساس راه و روشی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، برنامه‌های اقتصادی را در اولویت‌های کاری خود قرار دهد تا از این طریق معیشت مردم و اقتصاد کشور ترمیم شود.  
 
دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات با بیان اینکه ما باید در کشور شاهد یک ثبات اقتصادی باشیم، اظهار داشت: معتقدین به نظام و انقلاب برای پیشرفت و اعتلای کشور باید عزم خود را جزم کنند که با تلاشی مضاعف و انجام کارهاي زيربنايي، حماسه‌ای دیگر در کشور ايجاد کنند و از اين طريق به يکي از قطب‌هاي بزرگ در دنيا تبديل شويم.

انتهای پیام/  

برچسب ها: فومنی ، جبهه ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار