کاپیتان تیم ملی بسکتبال لبنان در بازگشت سایر اعضای تیم از فیلیپین تأکید کرد: من هنوز بازیکن شامویل هستم اما در صورت ادامه شرایط فعلی و در قدم بعدی به ایران یا چین فکر می کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ تیم ملی بسکتبال لبنان که سفر بی حاصلی به کشور فیلیپین داشت ،‌روز گذشته بعد از قطعی شدن محرومیت از جام ملتهای آسیا به لبنان رسید.

اعضای تیم ملی لبنان بلافاصله بعد از رسیدن به بیروت و در فرودگاه کنفرانس خبری برگزار کردند و فادی الخطیب کاپیتان تیم هم که برای استقبال از هم تیمی هایش به فرودگاه رفته بود، صحبتهایی را در مورد شرایط به وجود آمده مطرح کرد.

خطیب در بخشی از صحبت های خود در پاسخ به احتمال پیوستن به تیم آمشیت تأکید کرد : من همچنان بازیکن شامویل هستم و قصد رفتن به آمشیت را ندارم. اگر مدیریت و شرایط بسکتبال لبنان به همین شکل باشد ، قدم بعدی ام بازی در لیگ ایران یا چین خواهد بود.

گفتنی است برخی سایت های لبنانی با اشاره به اتمام قرارداد سرکیس و خطیب با تیم شامویل از احتمال پیوستن این دو نفر به آمشیت خبر داده بودند.

سر کیس: اعضای فدراسیون بسکتبال باید کناره گیری کنند

قصان سرکیس سر مربی لبنان هم در صحبت جداگانه ای گفت: همه از جمله تمام باشگاه های حاضر در لبنان می دانند که این فدراسیون شکست خورده است و دلیلی برای ماندن آن وجود ندارد.

ما به فدراسیون نیاز داریم که واقعاً به بازی بسکتبال اهمیت داده و آن را درک کند.

شکایت خزوع از فدراسیون بسکتبال لبنان!

در گیر و دار مشکلات بسکتبال لبنان ژولیان خزوع بازیکن لبنانی استرالیایی ساجس هم  از فدراسیون بسکتبال لبنان به فیفا شکایت کرد.

مسئولان فدراسیون لبنان بعد از تعلل خزوع در قبول دعوت تیم ملی این کشور به تعهدات خود عمل کرده و این بازیکن را سه سال از حضور در باشگاه های لبنانی محروم کرد.

گویا خزوع هم بعد از تعلیق فدراسیون ،‌به فیفا مراجعه کرده و با اعلام این موضوع که قصد بازی برای تیم ملی لبنان را نداشته و نسبت به محرومیت از بازی در لیگ این کشور شکایت کرده است./آق
 

برچسب ها: لبنان ، مطرح ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار