براي حضور پرقدرت تيم ملي ژیمناستیک در مسابقات قهرماني مردان جهان كه اوايل مهر ماه در بلژيك برگزار مي شود چندين دوره اردوي آمادگي با حضور مربيان اوكرايني برپا شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، رييس فدراسيون ژيمناستيك كه به منظور شركت در مجمع انتخاباتي هيات ژيمناستيك فارس به شيراز سفر كرده است گفت: براي حضور پرقدرت تيم ملي در مسابقات قهرماني مردان جهان كه اوايل مهر ماه در بلژيك برگزار مي شود چندين دوره اردوي آمادگي با حضور مربيان اوكرايني برپا شده تا ورزشكاران با قدرت در اين رقابت ها حضور يابند.

جعفر درويش زاده افزود: در گذشته ملاك انتخاب افراد براي حضور در تيم ملي و اعزام به مسابقات برون مرزي سوابق ورزشي آنها بود اما اكنون استعداد، توانايي و حضور منظم در اردوها مدنظر مربيان تيم ملي است.

وي تصريح كرد: فدراسيون ژيمناستيك كشور در راستاي ايجاد رفاه براي ورزشكاران نيز فعاليت هاي مطلوبي انجام داده است به گونه اي كه آپارتماني در بهترين نقطه شهر تهران براي اسكان ورزشكاران در نظر گرفته و علاوه بر آن در زمان كسب افتخارات نيز فدراسيون به نحوه مطلوب از ورزشكاران خود حمايت مالي مي كند.

درويش زاده اظهار داشت: اكنون با بضاعتي كه تيم ژيمناستيك ايران دارد در بيشتر رويدادهاي رسمي دنيا شركت كرده است و براي توسعه اين رشته تا حد امكان از كمك هاي مربيان، كارشناسان و روساي هيات هاي استان ها بهره مي گيريم. رييس فدراسيون ژيمناستيك عنوان كرد: توسعه ژيمناستيك در سطح كشور، كسب موفقيت در رقابت هاي برون مرزي و در نهايت كسب سهميه المپيك برزيل از اهداف اين فدراسيون است كه براي عملياتي شدن آنها لازم است تا رييس جمهوري منتخب و وزير ورزش و جوانان توجه ويژه اي به لحاظ بودجه به اين رشته پايه داشته باشند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.