سرپرست خدمات شهري اسلامشهر از طرح مبارزه با حيوانات موذي (موش) در مناطق اين شهرستان خبر داد.

جعفري در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر گفت: جمع آوري و اتلاف حيوانات موذي از طريق کارشناسان پيمانکاران در بخش خصوصي و با هماهنگي شبکه بهداشت و درمان صورت مي‌پذيرد.
وي امحا اين حيوانات را از طريق پخش سموم مجاز، طعمه گذاري، انسداد خروجي کلوني ها دانست و افزود: اين امر در مناطقي که پيشينه کلوني حيوانات موذي مي رود بيشتر است.
جعفري ادامه داد: بيشترين امحا حيوانات موذي (موش) به لحاظ تراکم جمعيتي به ترتيب در مناطق 1 و 2 و 3 و 4  و6 بوده ضمن اينکه اين موضوع در منطقه 6 به لحاظ قرارگيري در حريم و باغات کمتر است.
وي اظهار داشت: طرح مبارزه با حيوانات موذي به طور مستمر و حداقل هفته اي يکبار با هدف کاهش جمعيت موش و ممانعت از الودگي هاي زيست محيطي است ضمن اينکه به سبب فصل گرما و زاد و ولد در اين ايام امحا آنان ضرورت بيشتري مي يابد.
جعفري در پايان با تاکيد بر  اجراي اين امر توسط نيروهاي کارآزموده وکارشناس در بخش خصوصي خاطرنشان کرد: به جهت اتمام قرارداد حوزه معاونت شهري با پيمانکار، اين حوزه در شرف جذب پيمانکار است.
در تشريح اين خبر گفت: جمع آوري و اتلاف حيوانات موذي از طريق کارشناسان پيمانکاران در بخش خصوصي و با هماهنگي شبکه بهداشت و درمان صورت مي‌پذيرد./ف
برچسب ها: حوزه ، خدمات ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار