مخاطبان اردوزبان شبكه سحر همراه با برنامه اين هفته "ايران در يك نگاه" لحظاتي نوراني را در نمايشگاه بين المللي قرآن كريم سپري مي كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي شبكه بين المللي سحر، اين برنامه به تهيه كنندگي محسن روخ دوست، دوشنبه 31 تير ماه ساعت 18:00 به وقت تهران در ارتباط زنده و مستقيم با مصلاي امام خميني (ره)، بينندگان اردوزبان را در جريان برنامه ها و نشست هاي بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم قرار مي دهد.

به گفته روخ دوست در بخش ديگر برنامه اين هفته، مهمترين اخبار و رويدادهاي هفته گذشته ايران و جهان مرور مي شود و محورهايي همچون برنامه هاي فرهنگي نمايشگاه امسال، مناسك و آداب ماه مبارك رمضان، آداب قرائت قرآن، بخش هاي مختلف نمايشگاه، آثار ارايه شده و ... مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.

وي گفت و گو با كارشناس حضوري پيرامون اين نمايشگاه را كه از 15 تير به مدت يك ماه برگزار مي شود، آيتم ديگر برنامه عنوان كرد و افزود: رضا سلامت پناه ناظر محتوايي بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم نيز به عنوان ميهمان در استوديوي برنامه حضور مي يابد.

"ایران در یک نگاه" هر هفته به مدت 45 دقيقه به بررسي موضوعات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی كشور مي پردازد و شامل آیتم هایی همچون پلاتوی مجری- کارشناس، نریشن- تصویر، مرور اهم اخبار علمی، فرهنگی و اجتماعی هفته و وله های تصویری است.

محمد شرافت و علی عباس رضوی اجراي اين برنامه را بر عهده دارند و مهسا عربی و مهدی روزبهانی دستیاران تهیه آن هستند. از ديگر عوامل تهيه اين برنامه محمد عظیم و سید حسن زیدی (گزارشگر)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم (تصویربردار) و فرید ارس خانی (تدوینگر) را مي توان نام برد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار