هدف اصلی باشگاه فولادماهان حفظ و تقویت روحیه پهلوانی و جوان مردی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابر اعلام سایت باشگاه فولاد ماهان ؛ سی و یکم مرداد ماه سال جاری لیگ برتر ورزش های پهلوانی و زورخانه ای "جام پهلوان رزاز" کلید خواهد خورد.برطبق اعلام باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان این باشگاه با تیم داری در رشته هنر های فردی و تیمی زورخانه ای همچنان بر حمایت خود از ورزش پهلوانی و زورخانه ای ادامه خواهد داد.
معاون فنی و ورزشی باشگاه فولاد ماهان سپاهان در خصوص لیگ نودو دو ورزش های پهلوانی و زورخانه ای چنین عنوان داشت:"با توجه به نظر مساعد مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان و کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ گذشته تیم ماهان در سال جاری نیز به عنوان یک مدعی در رشته ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی تیم داری می نماید.
سید جلال زهرایی افزود:هدف اصلی این باشگاه حفظ و تقویت روحیه پهلوانی و جوان مردی است چرا که شاخصه اصلی این رشته ورزشی حرکت بر مدار جوانمردی و روحیه و منش اصل پهلوانی در فرهنگ ملی و مذهبی ایرانیان است.
وی در خصوص تیم تشکیل شده هنرهای فردی و تیمی زورخانه ای عنوان داشت:سعی نموده ایم تیمی پر قدرت و شاخص را ببندیم تا همچون فصل گذشته به عنوان قطبی در این ورزش بدرخشیم.
امیدوارم گامی که باشگاه فولاد ماهان سپاهان در این رشته ورزشی برداشته است موجبات رشد و ارتقاء لیگ و بازیکنان را فراهم آورد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.