شرکت آمريکايي اپل به برنامه‌نويسان خود، در باره سرقت رايانه‌اي از پايگاه اينترنتي مربوط به برنامه نويسان شرکت و احتمال تغيير اطلاعات شخصي آنها در اين پايگاه، هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، شرکت رايانه‌اي اپل با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد: روز پنجشنبه يک متجاوز تلاش کرد به اطلاعات شخصي برنامه نويسان در پايگاه ما دست يابد.
شرکت اپل در واکنش به اين حمله اعلام کرد پايگاه اينترنتي خود را از دسترس خارج کرده است تا سامانه‌هاي اختصاص داده شده به برنامه نويسان خود را به طور کامل بازنگري کند. 
اپل تصريح کرد اطلاعات شخصي مهم در پايگاهش  را رمزگذاري کرده است و هکرهاي رايانه‌اي نمي‌توانند به آنها دسترسي داشته باشند. با وجود اين هشدار داد هکر‌ها ممکن است به برخي اسم‌ها و نشاني‌هاي الکترونيکي يا پستي  برنامه نويسان شرکت دسترسي يابند.
 اين شرکت با تاکيد بر اين که اطلاعات مربوط به مشتريان توليدات شرکت، هدف حمله رايانه‌اي قرار نگرفته است، از بابت از دسترس خارج شدن پايگاه مربوط به برنامه نويسان خود عذر خواهي کرد و گفت اين پايگاه به زود فعاليت خود را ازسر خواهد گرفت.







برچسب ها: بین الملل ، اپل ، هک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار