بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه­های سنجش آلودگی هوا از میزان غلظت منواکسید کربن­ نسبت به ديروز کاسته و بر میزان غلظت ذرات معلق کمتر از ده میکرون و ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت  کلیه آلاینده ها  به غیر از آلاینده منواکسید کربن  نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.
همچنین در میزان غلظت آلاینده ازن تغییری مشاهده نمی گردد.. به این  ترتیب میانگین غلظت آلاینده های  ذرات معلق کمتر از ده میکرون و  ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هواهم اکنون در شرایط ناسالم برای گروههای حساس  می باشد.
 
  لازم به ذکر است ایستگاه شهرداری منطقه 4 به لحاظ  آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرلیط نا سالم قرار دارد.
 
به دلیل اینکه شاخص کیفیت هوا برای آلاینده دی اکسیدنیتروژن، عدد بالای 200 را در نظر گرفته است در تحلیل و پیش بینی، ایستگاه هایی که مقداراطلاعات آن کمتر از 200 می باشد منظور نمی گردد . 

 
 
گزارش هواشناسی و پیش بینی:
 
گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف گاهی  وزش باد میباشد. به این ترتیب انتظار میرود شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروههای حساس باقی بماند.
 
اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط  ناسالم برای گروههای حساس: افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی و افراد مسن.
 
 توصیه می گردد در شرایط ناسالم برای گروههای حساس افراد مبتلا به بیماری‎های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند./
برچسب ها: ناسالم ، گروهها ، حساس ، سنجش ، آلودگی ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.