معاون توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت به تامين كالاهاي اساسي به عنوان يكي از مهم ترين برنامه ها اشاره كرد و گفت: كالاهاي اساسي به اندازه نياز در كشور موجود است و هيچ گونه كمبودي نداريم و در هيچ ماه رمضاني مانند امسال در اين حد، آرامش در بازار نداشتيم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رساني توليد و تجارت ايران (شاتا) ؛ حسن رادمرد افزود: در ستاد تنظيم بازار مقرر شد به ميزان نياز واحدهاي توليدي و توزيعي، بحث تامين كالا در اولويت قرار گيرد.

رادمرد در ادامه تصريح كرد: به دليل پيش بيني هايي که در زمينه تامين كالا و توزيع آن با هماهنگي همه دستگاهها به ويژه  تامين كالا از طريق بخش خصوصي و شركت پشتيباني امور دام و شركت بازرگاني دولتي اعمال كرديم ،‌در حال حاضر تامين ذخائر سه ماه آينده كشور  را به عنوان ذخائر استراتژيك در دستور كار قرار داده ايم كه محقق شد.

وي در ادامه  از تشكيل كارگروهي به منظور رسيدگي به موضوع توليد فرآورده هاي نفتي و چگونگي فروش آن در بورس و همچنين بحث تامين كالاهاي ويژه حوزه نفتي خبر داد.

رادمرد گفت : در جلسه كارگروه كنترل بازار هفته گذشته مقرر شد اين كارگروه به رياست وزير دادگستري به موضوع هاي قابل بحث در حوزه هاي نفتي بپردازد.

وي با اشاره به چگونگي تعيين قيمتهاي فرآورده هاي نفتي نيز افزود: در اين كارگروه كليات در زمينه توليد ، توزيع و قيمت گذاري نيز بررسي خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توسعه ، بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار