مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جدیدترین آثار قرآنی در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم عرضه شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا گفت: توسعه آموزه ها و علوم قرآنی از مهمترین ماموریت ها و برنامه های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور است.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، شرکت تعاونی ناشران استان، مجتمع ناشران قم و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری قم از 27 تیرماه تا 4 مردادماه در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به عرضه جدیدترین آثار قرآنی ناشران و مراکز نرم افزاری کشور در این نمایشگاه، تصریح کرد: به همت کتابخانه آیت الله العظمی مرعشی نجفی آثار نفیس و خطی قرآنی و همچنین هنر تذهیب و ترمیم کتب خطی به صورت زنده در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.
وی در پایان با بیان اینکه برگزاری ویژه برنامه های قرآنی در حاشیه این نمایشگاه محیط فرهنگی و معنوی بسیار مناسبی برای همه علاقه مندان به ویژه خانواده های قمی فراهم آورده است، اظهار داشت: کتب و نرم افزارهای عرضه شده در این نمایشگاه با بیش از 40 درصد تخفیف در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.