پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به مشکلات مالی چندین ساله استقلال اشاره کرد و خواستار رسیدگی و ارائه راه حل از طرف مسئولین ورزش کشور شد.

عبدالصمد مرفاوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد فصل نقل و انتقالات و عملکرد این تیم گفت: من بعنوان پیشکسوت نمی توانم دخالتی در نقل و انتقالات داشته باشم چون تیم با تدبیر مربی بسته می شود. عده ای از بازیکنانی که به پازل تاکتیکی قلعه نوعی جای نداشته از تیم جدا شده و بازیکنان جدیدی جایگزین آنها شدند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: استقلال امسال شرایط خاصی داشت. شرایطی که تنها می توانست با تمدید قرارداد بازیکنان سال قبل، بعنوان برنده نقل و انتقالات لقب گیرد که خدا خواست و این چنین شد.

مرفاوی در خصوص جدایی مجتبی جباری و مسائل پیش آمده اظهار داشت: مجتبی بازیکن خوبی است و یک مهره تأثیر گذار بشمار می رود و حالا به هر دلیلی تصمیم به جدایی از تیم را گرفته است.
من دلیل جدایی مجتبی و مشکلات موجود بین جباری و باشگاه را نمی دانم ولی آن چه مسلم است خلأ وجود یک هافبک طراح در میانه میدان برای استقلال است و این موضوع روی روند تاکتیکی تیم اثر منفی دارد.

وی ادامه داد: کادر فنی استقلال قطعاً به دنبال جانشین شایسته ای برای جباری هستند ولی هر کس که بیاید زمان می برد که با تیم هماهنگ شود و در تیم جا بیفتد.
مجتبی با سابقه چند ساله حضور در جمع آبی پوشان یک نعمت برای تیم بحساب می آمد که متأسفانه به هر دلیلی از تیم جدا شد.

مرفاوی درباره رقابت های آسیایی پیش رو و امکان کسب ستاره ی سوم برای استقلال خاطر نشان کرد: امیدوارم که استقلال موفق به کسب این مهم شود زیرا امسال استقلال نسبت به پارسال قوی تر شده و مهره های خوبی را به خدمت گرفته  از طرفی نباید از توانایی های سرمربی این تیم غافل شد با این حال امیدوارم خلأ حضور جباری در میانه ی زمین پر شود تا زمینه ی شادی و رضایت مندی هواداران فراهم شود.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص مسائل و مشکلات مالی این تهرانی ادامه داد: الآن چندین سال است که استقلال مشکلات زیادی دارد و متأسفانه راه حلی برای‌ آن اندیشیده نمی شود.
مسلماً اگر روزی این مسائل حل شود می توانیم شاهد موفقیتهای بزرگی در عرصه های جهانی باشیم.

مرفاوی در پایان از تیم های استقلال سپاهان تراکتور و پرسپولیس بعنوان مدعیان قهرمانی لیگ سیزدهم نام برد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار