تیم ملی تکواندو کره جنوبی در فاصله یک روز مانده به پایان رقابت های قهرمانی جهان در مکزیک عنوان قهرمانی مسابقا را از ان خود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بیست و یکمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان که از 24 تیر در سالن " اکس پوزیتو سنتر" شهر پوئلای مکزیک در جریان است، امروز به پایان می رسد.

در پیکارهای شب گذشته کره ای ها با دو مدال طلایی که کسب کردند، قهرمان زود هنگام مسابقات لقب گرفتند.

در جدول مدالی رقابت ها در مجموع مردان و زنان تا پایان روز ششم، کره جنوبی با 6 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز اول است، کوبا با 2 نشان طلا و سه برنز در مکان دوم قراردارد، مکزیک با یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز سوم است و ایران با یک مدال طلا و 2 نقره در مکان چهارم جای دارد. این در حالی است که روسیه همین تعداد مدال را دارد و فرانسه با یک طلا و سه برنز در رده ششم قرار گرفته است.

در جدول امتیازی مسابقات هم کره جنوبی با 60 امتیاز صدرنشین است، ایران با 46 و مکزیک با 40 امتیاز در رده های دوم و سوم هستند و با جمع امتیازات شب گذشته و مسجل شدن قهرمانی کره ای ها، ایران و مکزیک رقابت سختی برای نائب قهرمانی دارند.

گفتنی است، در شب پایانی مسابقات جهانی، امید عمیدی آخرین نماینده ایران است که امتیازات وی برای سکوی دومی جهان بسیار مهم خواهد بود./مح

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، مکزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار