مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از ترميم رويه تخريب شده و اجراي عمليات ماسه آسفالت و مرمت 6 دستگاه پل بزرگ در محورهاي استان، با اعتباري بالغ بر 32 هزار و 100 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، ابراهيم صنيعي ضمن اعلام اين خبر، بر عزم راهداران استان جهت به صفر رساندن درصد مخاطرات جاده اي تأكيد كرد و گفت: تمامي اقدامات برنامه ريزي شده در مديريت راهداري، در راستاي كاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌اي و صيانت از جان مسافران بوده است.

وي ضمن قدرداني از زحمات همكاران خود در ادارات راه و شهرسازي استان خاطر نشان كرد، با تلاش هاي شبانه روزي اين عزيزان توانستيم موفق به كسب رتبه اول كشور در زمينه كاهش تلفات جاده اي در سال 91 شويم.

صنيعي با اشاره به اينكه اساسي ترين نياز راهداري استان، تخصيص و ابلاغ اعتبارات به‌منظور ترميم رويه تخريب شده راه هاي استان است، افزود: طي ماه هاي اخير در خصوص ترميم رويه و مرمت ابنيه فني بزرگ حوزه استحفاظي، اجراي ترميم رويه و اجراي آسفالت در طول حدود 60 كيلومتر از محورهاي استان اقدام شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ترمیم ، راه ، محور ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار