مجتمع پردیس سینمایی بهمن میزبان نمایشگاه كتاب می شود

به مناسبت ماه مبارك رمضان حوزه هنری استان كردستان نمایشگاه كتاب با موضوعات مختلف را از 28 تیر تا 10 مرداد ماه در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، «امین مرادی» رئیس حوزه هنری استان كردستان ضمن اعلام این خبر گفت: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی، ماه ضیافت الهی، ماه خودسازی و تقوا، ماه استغفار و توبه و بازگشت، ماه ذخیره‌سازی تقوا، ماه عبادت و دعا و مناجات است.

وی ادامه داد: این ماه فرصت مناسبی است كه بهار واقعی مسلمانان باشد تا در كنار انجام واجبات مربوط به این ماه با مطالعه در كتب دینی و قرآنی بتوانیم بر دانش خود بیفزاییم و از بركت این ماه در تمامی جنبه ها بهره مند شویم .

وی افزود: دراین نمایشگاه كه در طبقه هم كف پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود، تعداد سه هزار عنوان كتاب در بخش های علوم دینی و قرآنی، كودك و نوجوان، كامپیوتر، تاریخی، ادبی شامل: شعر، داستان، رمان، اجتماعی، سلامت، فرهنگی و هنری به معرض نمایش گذاشته شده است. 

وی افزود: كتب عرضه شده در این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف عرضه می شود و علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه می توانند از ساعت 10 تا 21 از این نمایشگاه دیدن نمایند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار