مسئول اجرايي سومين جشنواره بازي هاي رايانه اي تهران از تمديد ارسال آثار به اين جشنواره خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدرضا مجد مسئول اجرايي سومين جشنواره بازي هاي رايانه اي تهران گفت: علاقه مندان به حضور آثارشان در جشنواره بازي هاي رايانه اي تهران تا پايان وقت اداري هفت مرداد فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه اين جشنواره ارائه کنند.

وي افزود: بازي سازاني که بازي آنها هنوز براي ارائه به دبيرخانه آماده نشده است مي توانند براي حضور در اين رويداد فرهنگي ثبت نام کرده و پيش از آغاز داوري ها نسخه نهايي آثار خود را ارائه کنند.

مسئول اجرايي سومين جشنواره بازي هاي رايانه اي تهران درباره داوري هاي اين رويداد فرهنگي گفت: ترکيب هيات داوران و انتخاب اين جشنواره از متخصصان عرصه بازي هاي رايانه اي تشکيل شده است و تلاش ما اين بوده افرادي که به هنر اين صنعت احاطه دارند آثار برتر را انتخاب و داوري کنند.

مجد با تاکيد بر حمايت از بازي سازان مستقل افزود: در اين دوره بازي هاي مستقل در هر بخش در مقايسه با هم داوري شده است و بازي هاي حمايتي و مستقل در يک بخش واحد داوري نخواهند شد.

وي با بيان اينکه پيش از اين 31 تير به عنوان آخرين مهلت ارسال اثر به سومين جشنواره بازي هاي رايانه اي تهران اعلام شده بود گفت: اين رويداد فرهنگي در دو بخش اصلي و نگاه ويژه برگزار خواهد شد ضمن اينکه در اين دوره بازي هاي بخش مستقل در بخش هاي مختلف بصورت جداگانه و در ارزيابي نسبت به يکديگر جدا از بازي هاي حمايت شده داوري مي شود. 

سومين جشنواره و نمايشگاه بين المللي بازي هاي رايانه اي تهران از 22 تا 26 مرداد  در مصلاي امام خميني (ره) برگزار مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار