عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه به فضل خدا زوال و نابودی تروریست‌ها نزدیک خواهد بود، گفت: این جنایت کاران تکفیری باید بدانند راهی به پیش نخواهند برد و جنایت‌های آن‌ها روز به روز، حقانیت مکتب اهلبیت(ع) را بیشتر به نمایش می‌گذارد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت الله سید احمد خاتمی با محکومیت حمله به حرم مطهر حضرت زینب(س)، اظهار داشت: حمله به این حرم مقدس، در سلسله حملات زنجیره‌ای جنایت کاران تروریستی است.
 
وي با تاکید بر اینکه حمله خمپاره‌ای به حرم مطهر نشانه شجاعت نیست، تصریح کرد: این تروریست ها جرات نزدیک شدن به حرم شیرزن قهرمان کربلا را ندارند و به همین دلیل از نقاط دور با خمپاره هدف قرار می دهند، که این نشان از زبونی آن ها دارد.
 
امام جمعه موقت تهران، با بیان این که تک تک این جنایاتی که در آن دیار صورت می‌گیرد، نابودی ترویست‌ها را نزدیک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: روح بلند آن بقعه مطهر که مورد حمله خمپاره ای قرار گرفت، جنایت کاران را نفرین خواهد کرد.
 
آیت الله خاتمی با تاکید بر این که به فضل خدا زوال و نابودی تروریست ها نزدیک خواهد شد، ابراز داشت: این جنایت کاران تکفیری باید بدانند راهی به پیش نخواهند برد و جنایت های آن ها روز به روز، حقانیت مکتب اهلبیت(ع) را بیشتر به نمایش می‌گذارد.
 
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تشریح پشت پرده این جنایت‌ها (ص) یادآور شد: واضح است پشت پرده این جنایات همان کسانی هستند که قبر حجر بن عدی صحابی نبی مکرم اسلام را نبش کردند.
 
عضو شورای عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: پشت پرده این جنایات همان تروریست های جنایتکاری هستند که مساجد را در شام ویران کرده و در اقدامی وحشیانه، دست و پای دختربچه سه ساله را به تخت می بندند و در مقابل چشمان این کودک، پدر و مادرش را می کشند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تاکید بر اینکه وهابیت تکفیری لکه ننگ اسلام و مسلمین به حساب می آیند، ابراز داشت: لکه ننگ اسلام، یعنی به نام اسلام جنایت و ترور کنند.
 
آیت الله خاتمی در پایان تصریح کرد: واضح است که تغذیه کننده تروریست‌ها، رژیم جنایتکار آمریکا و اسرائیل غاصب است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار