مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ناكا‌مي‌هاي دولت دهم نبايد به نام جريان اصولگرايي تمام شود/ جريان اصولگرايي توان به دست آوردن شرايط آرماني را دارد ، عملیات" والفجر2 "تجلی قدرت اسلام، تشکيل حزب فراگير زنان متشکل از فعالان سياسي / اهداف مشترک پايه اصلي تشکيل يک حزب فراگير و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آيا پرونده هسته‌اي ايران از"شوراي امنيت ملي" به "وزارت امور خارجه" منتقل مي‌شود؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/29/1344971_320.jpg

پيگيري پرونده هسته‌اي ايران توسط وزارت امور خارجه در حالي مطرح شده است كه پيش‌شرط‌هايي براي آن وجود دارد.

پیگیری دریافت غرامت جنگ تحمیلی از عراق در دستور کار وزارت خارجه
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: دریافت غرامت جنگ تحمیلی از عراق همچنان در دستور کار وزارت خارجه قرار دارد و هرگونه تحول درباره این مسئله از سوي این وزارتخانه اعلام خواهد شد.

کارگروه علمی کشاورزی در پایگاه‌های بسیج روستایی تشکیل می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 9 هزار پایگاه بسیج در روستاهای سراسر کشور وجود دارد که کارگروه علمی کشاورزی با حضور بسیجیان تحصیل کرده در کلیه این پایگاه‌ها ایجاد می‌شود.

پیگیری دریافت غرامت جنگ تحمیلی از عراق در دستور کار وزارت خارجه
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: دریافت غرامت جنگ تحمیلی از عراق همچنان در دستور کار وزارت خارجه قرار دارد و هرگونه تحول درباره این مسئله از سوي این وزارتخانه اعلام خواهد شد.

اعلام‌نظر هيات نظارت بر رفتار نمايندگان درباره شکايت دولت از نمايندگان مجلس به هفته جاري موکول شد
عضو هيات نظارت بر رفتار نمايندگان مجلس، از اعلام نظر هيات متبوع خود درباره شکايت دولت از سه نماينده مجلس در چارشنبه هفته جاري خبر داد.

تشکيل حزب فراگير زنان متشکل از فعالان سياسي / اهداف مشترک پايه اصلي تشکيل يک حزب فراگير
عضو جبهه پايداري گفت: به طور قطع افراد تشکيل دهنده حزب فراگير زنان، از فعالان سياسي و جزو احزاب مختلف هستند.

جرم سياسي تعريف مي‌شود/ جلوگيري از اقدام عليه امنيت ملي كشور
 با گذشت 6سال تعیین مصادیق جرم سیاسی در دستور کار کمیسیون قضایی مجلس قرار گرفته است و کمیته‏‌ای متشکل از سه عضو مجلس مشغول به کار شده‌اند تا هرچه زودتر، جرم سیاسی تعريف شود.

غرب و هم‌پیمانانش نمی‌توانند نقش محوری ایران در منطقه را نادیده بگیرند
 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ تصمیم اخیر برخی نمایندگان مجلس آمریکا مبنی بر ارتباط با کشورمان نشاندهنده آن است که نمی‌توانند نقش محوری ایران را در منطقه نادیده بگیرند.

ناكا‌مي‌هاي دولت دهم نبايد به نام جريان اصولگرايي تمام شود/ جريان اصولگرايي توان به دست آوردن شرايط آرماني را دارد
عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين با بيان اينکه نمي‌توان عملكرد دولت‌هاي نهم و دهم را ناشي از جريان اصولگرايي دانست، گفت: برخي نمايندگان اصولگرايي که در مجلس شوراي اسلامي حضور دارند، مخالف انجام و تحقق برخي فعاليت‌هاي دولت در حوزه‌هاي اقتصادي و سياسي بودند و نبايد ناكا‌مي‌هاي دولت دهم به نام جريان اصولگرايي تمام شود.

عملیات" والفجر2 "تجلی قدرت اسلام
 عملیات‌ "والفجر2 " از سلسله‌ عملیات‌های‌ "والفجر" در 29 تیر ماه ‌1362 در منطقه‌ مرزی‌ پیرانشهر و بلندی‌های‌ "حاج‌عمران" در شمال‌ غربی‌ ایران، توسط‌ یگان‌های‌ سپاه‌ پاسداران‌ و ارتش‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ به‌ اجرا درآمد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار