سمندر با تاکید براینکه ارائه مبارزات زیبا درمسابقات انتخابی تیم های بزرگسالان و امید نشان دهنده عیارکار مربیان تیم ملی است، گفت: عملکرد برخی از نفرات چشم نواز بود و تحسین همگان را برانگیخت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران علیرضا سمندر اظهار کرد: مبارزات زیبایی را شاهد بودیم و شخصا از ابتدا تا انتهای این پیکارها را از نزدیک تماشا کردم تا سطح فنی نفرات را زیر نظر داشته باشم.

وی افزود: پیکارهای انتخابی دیدنی بود و ارائه تکنیک های مختلف نشان داد که توان کومیته کاهای کشورمان بسیار بالا است.

سمندر درپاسخ به این سوال که آیا چهره جدیدی در مسابقات انتخابی دیده شد یا همان نفرات قبلی عملکرد بهتری داشتند، اظهار کرد: "علی اصغر آسیابری" درتیم امید یک پدیده بود و فنون زیبایی را به اجرا درآورد و چنانچه مسیر ورزشی خود را به درستی انتخاب کند در آینده ای نزدیک به ستاره کاراته ایران تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: از تماشای مبارزات هجومی با ردوبدل شدن امتیازات بالا لذت بردم. ارائه مبارزات هجومی نشان داد که کاراته کاها از نظر بدنی و تکنیکی در شرایط ایده آلی هستند.

رییس فدراسیون کاراته گفت: سعی می کنیم نفرات فعلی در اردو باقی مانده و برای حضور در مسابقات مختلف آماده شوند. داشتن دو کاراته کای خوب در هر وزن برای ما یک نعمت است که باید به خوبی از آن استفاده کنیم. البته در برخی اوزان کمبودهایی وجود داشت که با فراخوان های متعدد و برگزاری انتخابی ها نقاظ ضعف را تاحدودی برطرف کردیم.

وی در مورد برنامه های پیش روی تیم ملی گفت: درنظر داریم تیم ملی ایران درکاراته وان ترکیه شرکت کند که باید در این راستا نشستی را با کادرفنی داشته باشیم چراکه این رقابت فاصله اندکی با بازی های کشورهای اسلامی دارد.

سمندر درخصوص تیم های بانوان کاراته نیز اظهار داشت: خوشبختانه تیم های بانوان ایران در شرایط خوبی قرار دارند و ما برای رسیدن به قهرمانی در آسیا حساب ویژه ای برای مدال آوری بانوان باز کرده ایم.
برچسب ها: سمندر ، کاراته ، انتخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار