رئيس سبك كيوكوشين مدعي شد كه سهميه قاره آسيا براي حضور در مسابقات جهاني 16 نفر است كه با توجه به درخشش كاراته كاهاي كشورمان 6 سهميه به ايران رسيد.

مسعود همايون پور، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات قهرماني جهان از زمان آغاز تاكنون فقط در كشور ژاپن برگزار مي شود كه مسابقات جهاني به صورت سهميه بندي از قاره هانت كه سهميه هر كشور هم با شركت در مسابقاتي كه در رده هاي سني نونهالان خرد سالان، نوجوانان و جوانان هرساله در ژاپن برگزار مي شود، مشخص مي گردد كه سهم قاره آسيا 16 نفر است و با توجه به درخشش كاراته كاهاي ايراني در مسابقات مختلف سهميه ايران تا 6 نفر اضافه شده است.

وي افزود: ايران كاراته كاهاي خوب و مطرحي دارد و حريفان روي ما حساب ويژه اي باز كرده و از رويارويي با تيم ايران واهمه دارند و سبك كيوكوشين ماتسويي قهرمانان زيادي را در ايران پرورش داده اما به دليل مهيا نبودن شرايط مالي نتوانستيم در تمام رده ها بازيكني را اعزام كنيم.

وي خاطرنشان كرد: دومين دوره مسابقات قهرماني آسيا خرداد ماه در كشور چين برگزار شد كه كاراته كاهاي كيوكوشين ماتسويي در دو بخش وزني و اپن شركت كردند كه در بخش وزني منهاي 85 كيلوگرم همه مدال هاي اول تا سوم به ايران رسيد و در بخش اپن هم سكوي قهرماني از آن تيم ايران شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار