مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد: بزرگراه های امام علی (ع) و بزرگراه صدر از خطوط بی آر تی برخوردار خواهند شد تا شهروندان برای تردد آسوده خاطر باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سنندجی در مراسم افتتاحیه خط 8 بی آر تی که صبح امروز با حضور شهردار تهران برگزار شد افزود: 161 دستگاه اتوبوس از 300 دستگاه وعده داده شده از امروز وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شد.

وی با اشاره به این که در طراحی خطوط اتوبوس رانی به گونه ای عمل شده که هر 350 متر دسترسی ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم باشد گفت: امروز نهمین خط از خطوط بی آر تی افتتاح می شود و پایانه خاوران را به پایانه جنوب متصل می کند.

سنندجی یادآور شد: پایتخت از دو بی آر تی دیگر نیز برخوردار خواهد شد که در بزرگراه های امام علی (ع) و بزرگراه صدر راه اندازی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی به سامانه مسیر یاب ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی اتوبوس های شرکت واحد مجهز به دستگاه جی پی اس هستند و شهروندان می توانند با ارسال کد ایستگاه به شماره پیامک 2000111 از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه با خبر شوند.

سنندجی در خصوص تامین اتوبوس های شرکت واحد برای جا به جایی مسافر گفت: از هزار و صد دستگاه اتوبوس وعده داده شده 936 دستگاه خریداری شده که تا پایان سال جاری 9 مترو باس سوپرهیبریدی وارد ناوگان اتوبوس رانی می شوند.

وی تصریح کرد: برای جایگزینی اتوبوس های فرسوده حتی یک دستگاه اتوبوس از سوی دولت به شهرداری واگذار نشده و در حال حاضر بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس فرسوده از رده خارج داریم.

سنندجی به نو سازی ده درصدی مینی بوس های پایتخت اشاره و خاطر نشان کرد: متاسفانه از هزار و دویست دستگاه مینی بوس فرسوده موجود فقط 120 دستگاه نوسازی شده است./ل

برچسب ها: بی آر تی ، پایتخت ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار