دو مرد و یک زن که با همکاری یکدیگر در مناطق شرق پایتخت اقدام به زورگیری و سرقت طلاجات کودکان می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ پیش از ظهر 22 تیر ماه، زنی به نام معصومه به ماموران واحد گشتی کلانتری 159 بیسیم  مراجعه کرد و گفت که چند دقیقه پیش در خانه بودم که ناگهان صدای جیغ و گریه دخترم را شنیدم و سریعا خود را به داخل کوچه رساندم و مشاهده کردم که یک موتورسیکلت دو سرنشین اقدام به فرار کردند و دخترم نیز در حالی که از گوشش خون مي‌آمد، متوجه شدم که آن دو نفر اقدام به سرقت طلاجات وحشیانه کودکم کردند. 

ماموران به دلیل حساسیت موضوع بلافاصله مشخصات دو زورگیر خشن را از کودک گرفتند و طرح مهار را د با همکاري سرکلانتري هفتم و پليس آگاهي به اجرا در آوردند و موفق شدند یکی از متهمان را در کمتر از يک ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

متهم پس از دستگیری به جرم خود به همدستی ناصر سیاه که يکي ار اراذل و اوباش به نام منطقه بيسيم است، اعتراف کرد و اظهار داشت که ناصر سیاه سوژه ها را شناسایی می کرد و دختر بچه را با تهدید چاقو می ترساند و به صورت وحشیانه ای اقدام به سرقت طلاجاتشان می کرد.

به دنبال این موضوع ماموران همان شب به همراه متهم به سمت خانه ناصر سیاه رفتند و توانستند در نیمه های شب زمانی که ناصر سیاه به همراه همسر سابقه دارش قصد ورود به منزل را داشتند، آنان را دستگیر و به مقر انتقال دهند.

همسر ناصر سیاه که  پس از سرقت های شوهرش، طلاجات کودکان در طلافروشی های بازار حرم العبداعظیم حسنی (ع) به فروش می رساند از بیش از 40 فقره زورگیری شوهرش از دختر بچه ها و سرقت طلاجاتشان پرده برداشت.
 
رئیس کلانتری 159 بیسیم سروان محمد حسین امینی با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اذعان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاء شدند.
برچسب ها: پایان ، دختر ، زورگیری ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار