چهارمین دوره فوتبال جام ستاره ها همچنان در حال پیگیری است و تماشای گزارش تصویری از دو روز نخست این رقابتها خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ چهارمین دوره فوتبال جام ستاره ها همچنان در حال پیگیری است و تماشای گزارش تصویری از دو روز نخست این رقابتها خالی از لطف نیست.










به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،چهارمین دوره از مسابقات فوتبال جام رمضان از روز سه شنبه همین هفته آغاز شد تا شاهد رقابت صمیمی جمع زیادی از فوتبالی ها و هنرمندان باشیم.چهار سالي است که این رقابتها به همت و ايده پژمان جمشيدي، بازيكن سابق تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس و همچنين صدرا مهرابي سازماندهي و برگزار شده است و در این مدت ستاره ها و مردم استقبال گرمي از اين بازيها داشته اند.







در شب افتتاحيه  این بازی ها،پدر خوب قهرمان دوره گذشته با وجود بازيكناني چون سامان گوران و محمد نوازي یک بر صفر مغلوب تيم پرمهره پیشکسوتان استقلال شد كه از ستاره هاي دهه ٧٠ خود بهره مي گيرد. در همين شب عادل فردوسي پور و تيمش نيز ٤-٣ نیجه را به پرسپوليسي هاي دهه ٨٠ واگذار كردند.









اما شب دوم اين مسابقات ديدني تر دنبال شد و ملي پوشان سابق فوتبال ايران در قالب تيم منتخب ٩٨ با نتيجه ٣-٢ از سد خواننده ها يا همان تيم موسيقي گذشتند. ستاره ٩٨ در اين مسابقه خداداد عزيزي بود كه دو گل به ثمر رساند. در طرف مقابل هم موسيقي كه ستاره هايي چون همايون شجريان، برزو ارجمند و پژمان جمشيدي را در تركيب خود مي ديد با دو گل علي لهراسبي باخت ابرومندانه اي را پشت سر گذاشت. 







در همين شب هنرمندان نيز با درخشش فوق العاده رضا يزداني و احسان عليخاني، مجري برنامه ماه عسل ٣-٢ رينوزيت را شكست دادند. عليخاني كه به غير از تبحر در اجرا، فوتباليست قابلي هم هست با اين گل باز هم براي اقاي گلي در جام ستاره ها امادگي خود را نشان داد.







مسابقات در دو گروه چهار تيمي در مجموعه فرهنگي ورزشي سبز ولنجك برگزار مي شود و بازيهاي شب سوم، روز شنبه 29 تيرماه خواهد بود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار