سرمربی تیم ملی جوانان جودو گفت: اردوی مشترک گرجستان با کیفیت بالایی برگزار شد و از روند تمریناتمان رضایت کامل دارم.

عطااله عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: همراه تیم ملی جوانان ایران با ترکیب 12 جودوکار عازم گرجستان شدیم تا اردوی مشترکی را همراه جوانان این کشور و تیمهای آلمان و فرانسه برپا کنیم، البته افتخار همراهی دو قهرمان بزرگسال ایران یعنی قاسمی نژاد و محجوب نیز در این سفر نصیب ما شد.

وی ادامه داد: جودوکاران ایران علاوه بر تمرین در دو نوبت صبح و عصر که همراه سایر ورزشکاران حاضر در اردو بود، یک نوبت اضافه تر هم به مدت یک ساعت پیش از خوردن صبحانه تمرین می کردند، خوشبختانه تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و از روند اردو راضی هستم.

سرمربی تیم ملی جوانان اظهار داشت:جوانان ایران، رقابتهای قهرمانی جهان را پیش رو دارند که همه تلاشمان این است در این مسابقات با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنیم، البته پس از آن مسابقات آسیایی نیز برگزار می شود.

وی اضافه کرد: اگر شرایط به گونه ای رقم می خورد که تاریخ برگزاری مسابقات آسیایی قبل از جهانی می افتاد برای ما بهتر بود زیرا این پیکارها می توانست تدارک خوبی برای رقابتهای قهرمانی جهان باشد اما برنامه ریزی تقویم کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی این امکان را از ما گرفت./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار