قهرمان تکواندو جهان گفت: کسب مدال طلای جهان را مدیون علیرضا نصر آزادانی هستم که بارها حضور در مسابقات جهانی را حق من دانست.

بهنام اسبقی در گفت‌وگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از کسب مدال طلا در رقابت های جهانی مکزیک عنوان کرد: در رقابت های جهانی با حریفانی از گواتمالا، کوبا، آذربایجان، مکزیک، مولداوی، اسپانیا و کره جنوبی تا فینال مسابقه دادم و در هر بازی بهتر از قبل مسابقه دادم و خوشبختانه به مدال طلا رسیدم.

وی با قدردانی از مربیان و خانواده اش یادآور شد: مدیون علیرضا نصر آزادانی هستم. او تنها کسی بود که در روزهای تغییراوزان، حضور در وزن چهارم تیم ملی را حق من میدانست. او تمایلی به حضور در وزن چهارم نداشت و بارها به من گفته بود که اعزام به مسابقات حق تو است.

اسبقی با اشاره به حضور پدرش در رقابت های جهانی آلمان و شکست او از حریفی کره ای گفت: امروز حق پدرم را از تکواندوی دنیا گرفتم و این مدال را به او هدیه می‌دهم. با پیروزی و کسب مدال طلا دوست داشتم اتفاق تلخی که برای مسعود حجی زواره رخ داد را فراموش کنیم و دل او را هم شاد کنم.

قهرمان تکواندوی جهان تصریح کرد: همه دنیا از نام تکواندو ایران می ترسند. اگر خودباوری لازم را داشته باشیم، می توانیم طی روزهای آینده حتی به قهرمانی جهان هم برسیم./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار