در روزهايي که فدراسيون بوکس کشورمان با مشکلات عديده مالي دست و پنجه نرم مي‌کند حالا صحبت از جذب سرمربي خارجي است.

به  گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، شايد فدراسيون بوکس کشورمان يکي از فدارسيون‌هايي بود ک امسال با مشکلات عديده‌ مالي دست و پنجه نرم مي‌کرد.

دامنه اين مشکلات آن قدر زياد بود که فدراسيون نه تنها توانايي برگزاري ليگ را نداشت بلکه مسابقات منطقه اي نيز همچنان نا تمام مانده است.

مشت زنان کشور ما نه تنها اردوي برون مرزي نداشتند بلکه براي برگزاري اردوي داخلي نيز با مشکل مواجه بودند.

انتخاب اعضاي تيم ملي در فاصله 20 روز مانده به مسابقات آسيايي يکي ازبي‌شمار مواردي بود که حکايت از روزهاي نا به سامان بوکس کشور دارد.

در واقع بعد از المپيک، اين مسابقات انتخابي زنجان بود که اولين صحنه مبارزه مشت‌زنان ما محسوب ميَ‌شد.

معضل پرداخت حقوق به کادر فني، بازيکنان و حتي کارمندان فدراسيون، پيش پرداخت محل اردوي بازيکنان، مشکل استخر و غذاخوري محل اردو، نبود پزشک و ماساژور در تيم ملي تنها بخشي از مشکلات مالي فدارسيون بود.

تيم ملي بوکس بزرگسالان پس از يک اردوي کوتاه مدت عازم رقابت‌هاي قهرماني بوکس اسيا شد و درنهايت با 3 مدال برنز به کشور بازگشت.

سه مدال برنزي که اگر چه نتيجه خوبي براي ملي پوشان ما نبود اما با اين داشته‌ها و تمرينات و اردو نتيجه‌اي بهتر از اين منطقي نبود.

بعد از بازگشت تيم ملي بوکس از اردون به کشور، نائب رئيس فدراسيون در مصاحبه تندي برخي مهره‌هاي تيم ملي را تمام شده اعلام کرد و غلامرضا کريمي از سرمربي گري تيم ملي کنار گذاشته شد و احدي به کادر فني بزرگسالان اضافه شد.

مسئولان فدارسيون تيم ملي را فاقد سر مربي معرفي مي‌کنند و گويا قرار است يک سرمربي خارجي از اوکراين يا قزاقستان به تيم ملي دعوت شود.

اين در حالي است که پرداخت هزينه‌هاي معمول فدراسيون هم از توان مسئوولان فدراسيون خارج است چه برسد به اينکه با اين شرايط مالي و قيمت بالاي ارز يک مربي خارجي هم به تيم ملي دعوت شود. علاوه بر اين جذب سر مربي خارجي در اين روزها يک ريسک محسوب مي‌شود ما مهر ماه مسابقات قهرماني بوکس جهان را در پيش داريم و آشنايي يک مربي خارجي با وضعيت و توانايي بوکسوران ما در يک مدت زمان کوتاه عملي نيست. سوداي سر مربي خارجي خوب است به شرطي که توانايي مالي و زمان کافي براي مسئولان وجود داشته باشد. در حال حاضر اين کار ريسک بزرگي است و تيري است که ممکن است به خطا رود.
برچسب ها: بوکس ، سرمربی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار