مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اعلام صحت خبر مرگ "مسعود رجوی" توسط مسئولان امنيتي کشور/ اراده جامعه جهاني براي انحلال بدنه اصلی اين گروهک تروریستی ، گزارش ريشه‌ها و روند انحراف و خيانت فتنه‌گران/عطاالله مهاجراني+ فیلم و متن ، مردم کرد زبان منتظر کلیدی هستند که رئیس‌جمهور منتخب وعده داده است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اعلام صحت خبر مرگ "مسعود رجوی" توسط مسئولان امنيتي کشور/ اراده جامعه جهاني براي انحلال بدنه اصلی اين گروهک تروریستی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/26/1336081_892.jpg

 دبير کل بنياد هابيليان با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر به درک واصل شدن سرکرده فراری گروهک تروریستی منافقین گفت: به طور قطع اگر اتفاق خاصي براي سرکرده فراری منافقين رخ دهد، مسئولين امنيتي کشورمان همانند موارد ديگر آن را اطلاع‌رساني خواهند کرد.

گزارش ريشه‌ها و روند انحراف و خيانت فتنه‌گران/عطاالله مهاجراني+ فیلم و متن

مجموعه گفته‌ها و نوشته‌های عطاءالله مهاجرانی درباره دین، حاکمیت و فرهنگ حاکی از تمایل وی به سکولاریسم است. مهاجرانی از نظر شخصیتی فردی قدرت‌طلب و در ابراز منویات درونی خود به شدت جانب احتیاط را رعایت می‌کند و با این تفصیل نمی‌توان حرف او را درباره اینکه دیگر گرد سیاست نخواهد چرخید جدی گرفت.

راز پيراهن خون‌آلود‌ یک شهيد
 آن زمان عراقي‌ها، سر رزمنده‌هاي ايراني را مي بريدند تا پاداش بگيرند. بعد از 12 سال که استخوان‌هاي علي برگشت، من براي تحويل گرفتن جنازه‌اش رفتم. متوجه شدم که دست راست علي سالم باقي مانده و از بقيه فقط استخوان است.

ایران می‌تواند در راستای تقویت ثبات لبنان نقش بارزی داشته باشد
 رئیس جمهور اسبق لبنان در دیدار با سفیر ایران به شرایط حساس این کشور اشاره کرد و گفت: حفظ ثبات و استقرار لبنان اولویت اصلی ما به شمار رفته و جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در راستای تقویت این ثبات، نقش بارزی داشته باشد.

مردم کرد زبان منتظر کلیدی هستند که رئیس‌جمهور منتخب وعده داده است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: آقای دکتر روحانی! مردم کرد زبان ایران به عنوان اصیل‌ترین نژاد ایرانی دارای بیشترین قفل‌ها در مسیر حیات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود هستند و تمام این مردم، امروز منتظر کلیدی هستند که شما وعده آن را به مردم داده‌اید.

تلاش شبانه‌روزی پاسخ مناسب به خوشحالی مردم است
عضو کمیسیون کشاورزی گفت: برادرم آقای روحانی؛ مردم ولی نعمتان هستند و حماسه بی‌نظیر را آفریدند اکنون مردم و مقام معظم رهبری خوشحالند و تنها تلاش و کار شبانه‌روزی پاسخگوی خوشحالی مردم است.

ائتلاف ميان احزاب به حزب فراگير منجر نمي‌شود/ هيچگاه از ائتلاف ميان احزاب نتايج مثبت نگرفتيم
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/26/1336057_117.jpg

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: ائتلاف بین احزاب را نمی‌توان حزب فراگیر نامید و بايد نام جبهه را بر آن نهاد و آنچه كه مسلم است اينكه در سيستم سياسي كشور، هيچ‌گاه از ائتلاف ميان احزاب نتايج مثبت نگرفتيم.

احمدي‌نژاد فردا به عراق می‌رود
معاون امور بین‌الملل رئیس‌جمهور از سفر فردا(پنج‌شنبه) احمدي‌نژاد به عراق خبر داد.

ما در تحسين ابرمرد زمانه خود متحد هستيم
دبير کل سازمان ملل متحد در پيامي به مناسبت روز بين‌المللي نلسون ماندلا گفت: در اين ايام دشوار افکار و دعاهايمان را نثار نلسون ماندلا و خانواده وی، همچنين تمامي مردم آفريقاي جنوبي مي‌‌کنیم؛ ما در تحسين ابر مرد زمانه خود متحد هستيم.

درآمد وزارت ارتباطات بعد از وزارت نفت و اقتصاد در رتبه سوم کشور قرار دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات میزان درآمد سال گذشته این وزارتخانه و اپراتورها را پنج هزار و 184 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: میزان درآمدهای این وزارتخانه که به خزانه واریز شده است پس از وزارتخانه‌های نفت و اقتصاد بیشترین میزان درآمدهاست.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار