عضو کمیسیون کشاورزی گفت: برادرم آقای روحانی؛ مردم ولی نعمتان هستند و حماسه بی‌نظیر را آفریدند اکنون مردم و مقام معظم رهبری خوشحالند و تنها تلاش و کار شبانه‌روزی پاسخگوی خوشحالی مردم است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدباقر شریعتی نماینده مردم بهبهان در نطق میان دستور خود با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: تعداد زیادی از نامه‌های مردم که به دست ما نمایندگان می‌رسد مربوط به مشکلات اقتصادی، بیکاری، ازدواج و بیماری است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: مردم ایران در 24 خرداد حماسه غرور‌آفرینی را خلق کردند که دنیا را به حیرت واداشت.

وی گفت: مردم خوزستان نیز مانند همه مردم ایران پاک و سرافراز اند ولی محروم مانده‌اند.

شریعتی تصریح کرد: محرومیت خوزستان شنیدنی نیست بلکه دیدنی است مظلومیت این استان یک حکایت و شکایت نیست بلکه واقعیت است.

این نماینده مجلس ادامه داد: نبود آب آشامیدنی سالم با وجود سد‌های بسیار در استان خوزستان، وجود بیمارستان‌های فرسوده و همچنین جاده‌های مرگ هر روز قربانی می‌گیرد و مشکلات زیادی را برای استان خوزستان به بار آورده است.

نماینده مردم بهبهان گفت: آیا با این وجود گریه برای خوزستان سزاوار نیست استانی که در حمل بار رتبه اول تا سوم را دارد در داشتن جاده رتبه چهاردهم را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی با انتقاد از امنیتی خواندن استان خوزستان اذعان داشت: کسی باید به این سوال پاسخ دهد که آیا استان خوزستان امنیتی است چرا که این پوشش باعث شده استان خوزستان توسعه نیابد امیدوارم نمایندگان به فریاد استان خوزستان برسند.

شریعتی ضمن تشکر از دولت نهم و دهم گفت: رئیس‌جمهور منتخب با شعار تدبیر که دغدغه اکثر مردم است انتخاب شد مردم با رأی دادن به وی مطالبات خود را خواستارند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: آقای روحانی در مناظره‌ها گفتند که من حقوقدانم از این رو امیدواریم با تعامل زمینه ایجاد گفتمان اعتدال را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: ما باید در سیاست خارجی در فضای تدبیر زمینه لازم برای مذاکره سازنده را ایجاد کنیم و آقای روحانی با کلید تدبیر گشایش را برای جامعه به ارمغان آورند.

عضو کمیسیون کشاورزی افزود: برادرم آقای روحانی؛ مردم ولی نعمتان هستند و حماسه بی‌نظیر را آفریدند اکنون مردم و مقام معظم رهبری خوشحالند و تنها تلاش و کارش شبانه‌روزی پاسخگوی خوشحالی مردم است.

شریعتی با بیان اینکه مجلس خانه آقای روحانی است تصریح کرد: همکاران شما در مجلس تعامل لازم را با شما خواهند داشت از نمایندگان محترم نیز می خواهم از همین آغاز کار دولت‌ساز مخالف ننوازند و با اعتدال دولت تدبیر و امید را همراهی کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نطق ، میان ، دستور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار