رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: دمای هوای قم طی روزهای آینده به 45 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و با گرد و غبار همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمدرضا قاضی به وضعیت هوای قم در 48 ساعت آینده اشاره کرد و ابراز داشت: هوای امروز بعد از ظهر همراه با وزش باد و گرد و خاک است و در هنگام شب هوا مقداری آرام‌تر می‌شود.

وی افزود: امروز بعد از ظهر و فردا هوا غبار آلود است و از ظهر فردا وزش باد مجدداً شروع می‌شود و تا شب ادامه دارد و سرعت وزش باد نیز کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: برای پس فردا غبار کم‌تری پیش‌بینی می‌کنیم ولی هوا کاملاً پاک و صاف نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوای امروز، فردا و پس فردا تغییر چندانی ندارد و امروز نسبت به دیروز اندکی گرم‌تر خواهد بود و دمای هوا به 45 درجه سانتی گراد رسیده است و فردا و پس فردا هم تغییری نخواهد کرد و به همین صورت باقی خواهد ماند.

قاضی با اشاره به هوای چند روز آینده اظهار داشت: سه تا چهار روز دیگر هوا چند درجه‌ای کاهش پیدا می‌کند ولی کماکان تا حدود 10 روز آینده دما بالای 40 درجه سانتی گراد باقی می‌ماند و شب گذشته حداقل دما 24 تا 26 درجه بوده و در چند روز آینده حداقل دما تغییری نخواهد کرد و هوای استان همچنان گرم خواهد بود.

وی افزود: سرعت وزش باد و گرد و غبار به خصوص در نیمه شب و نزدیک صبح کاهش پیدا می‌کند و از غبار هوا کاسته می‌شود ولی در ساعات بعد از ظهر هوا دارای گرد و غبار بوده و جهت وزش گرد و غبار از سمت شرق است./س

برچسب ها: قم ، منتظر ، گرما ، بالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.