افرادي که در شهرداري با وعده‌هاي دروغين اقدام به کلاهبرداري و کارچاق‌کني مي‌کردند توسط حراست شهرداري دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ افرادي که در شهرداري با وعده‌هاي دروغين اقدام به کلاهبرداري و کارچاق‌کني مي‌کردند توسط حراست شهرداري استان شيراز دستگير شدند.

همچنين برخی کلاهبرداران در قبال دریافت وجه به افراد جویای کار قول اشتغال در شهرداری را می‌دهند، اما مردم باید بدانند هرگونه اقدام در سازمان‌ها و اداره‌های وابسته به این مجموعه، تنها بر اساس ضوابط و در چارچوب قانون امکان‌پذیر است.

شهروندان از پرداخت هرگونه وجه دستی به افرادی که در قبال دریافت وجه قول ایجاد شغل در ادارات تابعه شهرداری یا تسهیل امور اداری خارج از ضوابط را می‌دهند خودداری و در صورت مشاهده این افراد به مدیریت حراست شهرداری گزارش دهند.

شهروندان توجه داشته باشند که هرگونه اقدام برای دریافت پروانه ساختمانی و... فقط از طریق پایانه‌های الکترونیکی امکان‌پذیر است.

ضوابط و اصول طرح‌های تفصیلی حاکم بر مجموعه شهرداری در هر شرایطی از تصدی کارکنان کاسته و از هرگونه سودجویی افراد غیرمسئول و کلاهبرداران می‌کاهد.

گفتني است؛ این مدیریت آمادگی کامل برای برخورد قاطع با دلالان و واسطه‌گران با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی را دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار