معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور از آمادگي اين شركت براي ارائه سرويس به ايرتاكسي‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ابراهيم شوشتري با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته براي فعاليت ايرتاكسي‌ها در كشور گفت: شركت فرودگاه‌ها با در اختيار داشتن امكانات فرودگاهي و تجهيزات كمك ناوبري، ارتباطي و راداري آماده ارائه خدمات به ايرتاكسي‌هاست.

وي ادامه داد: در صورتي كه شاهد شتاب در رشد و توسعه روزافزون كشور در همه حوزه‌ها و به‌ويژه در بخش‌هاي صنعتي باشيم، تقاضا براي استفاده از هواپيماهاي كوچك در مسيرهاي متوسط و كوتاه و در زمان‌هاي مختلف شبانه‌روز به‌منظور جابجايي متخصصين، صاحبان سرمايه و كالاو ساير بخش‌هاي اقتصادي نيز افزايش پيدا خواهد كرد.

شوشتري توضيح داد: به عنوان بخش ارائه‌دهنده سرويس‌هاي عمليات هوانوردي، سعي مي‌كنيم در يك هماهنگي منسجم با بخش خصوصي متقاضي تاسيس اير تاكسي، سازمان هواپيمايي كشوري و ساير بخش‌هاي مرتبط سرويس‌هاي مناسب در حوزه‌هاي ناوبري و فرودگاهي ارائه نماييم.

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌ها با اشاره به اهميت ايمني در فعاليت ايرتاكسي‌ها تصريح كرد: براي تامين ايمني بايد به چند شاخص مهم از جمله ايمني خود هواپيما، تبحر خلبان، آموزش، شناخت فضاي كشور و نظاير آن توجه داشت تا بتوان شاهد پروازهاي ايمن بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فرودگاه ، ایرتاکسی ، سرویس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار