رئیس فدراسیون هندبال گفت: در تلاشیم تا تیم هندبال مس کرمان را هم به مسابقات جام باشگاه های آسیا اعزام کنیم.

جلال کوزه گری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابت های جام باشگاه های آسیا آبان سال جار در قطر انجام خواهد شد و براساس اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا تیم هایی که قصد حضور در این رقابت ها را داشتند باید تا 24 تیر ثبت نام می کردند و از کشورمان، سبزوار به عنوان تنها نماینده ایران اعلام آمادگی کرده است و ما در حال رایزنی هستیم تا مس کرمان را هم به عنوان تیم دوم به این مسابقات اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: اگر بتوانیم این تیم کرمانی را قبل از قرعه کشی آماده کنیم با دو تیم در جام باشگاه های آسیا حضور پیدا خواهیم کرد.

کوزه گری در ادامه گفت: امیدوارم برای رقابتهای جام باشگاههای آسیا تیم دوم از کشورهای رهسپار شود و شانس بیشتری برای مقام آوری داشته باشیم.

وی تأکید کرد: متأسفانه در مسابقات سال گذشته این رقابتها تیم فولاد مبارکه سپاهان در دقیقه 90 از حضور در این مسابقات انصراف داد و از ایران فقط تیم ثامن الحجج سبزوار اعزام شد و پنجمی آسیا را بدست آورد.

کوزه گری گفت: ما در اکثر این رقابتها شرکت داشتیم و همیشه مقام های دومی، سومی، چهارمی و پنجمی را در کارنامه خود داریم و در اصل جزء تیم های برتر آسیا بوده و هستیم.

وی اشاره کرد: برای رقابتهای امسال نیز هنوز قرعه کشی نشده است باید منتظر ماند و دید که در چه گروهی قرار می گیریم و باید حریفای خود را سنجید.

کوزه گری در پایان خاطر نشان کرد: هند بالیست های ایرانی از پتانسیل بالایی برخوردارند و قابلیتهای خود را در اکثر مسابقات داخلی و خارجی نشان داده اند و امیدواریم جوانان ورزشکار ایرانی در همه زمینه ها موفق باشند و پله های ترقی را یکی یکی طی کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار