نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر عزم جدي مجموعه ي آموزش و پرورش در ادامه اجراي سند تحول بنيادين گفت:مجلس مجدانه مدافع حقوق آموزش و پرورش خواهد بود .

 
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عبدالوحيد فياضي نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي در همايش مشترك مديران و معاونين مجتمع ها و مدارس شهرستان نور و منطقه چمستان با اشاره به برگزاري سي امين اجلاس روساي آموزش و پرورش سراسر كشور بيان كرد: اين اجلاس برنامه يكساله ي آموزش و پرورش را طراحي و تدوين مي كند.
 
سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان اين كه تابستان فرصت برنامه ريزي براي سال تحصيلي جديد است تصريح كرد: هر يك از دستگاه ها و نهاد ها در كشور وظايفي دارند اما وظيفه آموزش و پرورش بسيار سنگين تر و مهم تر است.
 
وي با تاكيد بر عزم جدي مجموعه ي آموزش و پرورش در ادامه اجراي سند تحول بنيادين افزود: پيشرفت ايران اسلامي بايد بواسطه دستگاه تعليم و تربيت باشد.
 
نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين كه بودجه آموزش و پرورش به نسبت سال گذشته سال 92 بسيار غني است خاطر نشان كرد: امروز كمسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي مجدانه مدافع حقوق آموزش و پرورش خواهد بود. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار