نائب رئیس بانوان فدراسیون اسکی گفت: بانوان تیم ملی اسکی چمن با توجه به تمرینی که داشتند عملکرد قابل قبولی از خود در مسابقات جام جهانی به نمایش گذاشتند.

خیرخواه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 2 بانوی اسکی باز تیم ملی چمن پس از 12 روز تمرین در مسابقات جام جهانی اسکی چمن در لبنان حاضر شدند که مقام های کسب شده در مجموع قابل قبول بود.

نائب رئیس بانوان فدراسیون اسکی عنوان داشت: این مسابقات با حضور 13 کشور به میزبانی لبنان برگزار شد که من احتمال می دادم اسکی بازان بانوان ما بتوانند در این رقابتها به رتبه های پنجم و یا ششم نیز دست پیدا کنند.

خیرخواه ادامه داد: پیست اسکی چمن دیزین شباهت های زیادی به پیست چمن لبنان داشت و همین شانس ما را بالا می برد.

وي تصریح کرد: اسکی چمن رشته آسیب پذیری برای بانوان است که اغلب بانوان کمتر از آن استقبال می کنند و رغبت کمتری به آن است ولی خوشبختانه شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر در این رشته بوده ایم.

نائب رئيس بانوان فدراسيون اسکي افزود: خوشبختانه پتانسیل خوبی در این رشته وجود دارد و اگر بتوانیم آن را به خوبی هدایت کنیم در آینده شاهد موفقیت های هر چه بیشتر در این رشته خواهیم بود.

خیرخواه خاطرنشان کرد: ما در جام جهانی مقام پنجم تیمی را کسب کردیم و تمرینات و اردوی اسکی چمن دوباره پیگیری می شود تا سطح آمادگی اسکی بازانمان در آینده نیز بالاتر رود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار