سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت: دوبنده تیم ملی آنقدر مقدس است که کشتی گیران برای رسیدن به این مهم باید از جان مایه بگذارند.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره مرحله جدید اردوی تیم ملی اظهارداشت: قرار بود این مرحله اردوی تیم ملی از روز 25 تیر شروع شود که به دلیل ترافیک اردوهای سایر تیم ها در خانه کشتی و همچنین حضور تیم دانشجویان در مسابقات جهانی اردوی تیم ملی فرنگی بزرگسالان از روز 27 تیر برگزار می شود و تا 11 مرداد ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: در این مرحله اردو از فرنگی کاران سنگین وزن نیز دعوت کردیم تا با انجام تمرینات سبک و تخصصی خود را برای رقابت انتخابی تیم ملی که 11 مردادماه در محل خانه کشتی برگزار می شود آماده سازند.
 
مشتاقی درباره عدم دعوت امید نوروزی، سعید عبدولی و حبیب اخلاقی به اردوی تیم ملی گفت: امید نوروزی و حبیب اخلاقی که بعد از المپیک علی رغم دعوت از سوی کادرفنی در هیچ کدام از اردوها بنا به دلایل مختلف حضور نداشتند به همین دلیل تصمیم گرفتیم که آنها نباشند،در خصوص عبدولی نیز باید عرض کنم وی اعلام کرد مصدوم است و در انتخابی کشتی نگرفت با نامه ای که  از پزشک آورد پذیرفتیم تا در کنار سایر ملی پوشان تمرین کند اما بازهم در اردو حاضر نشد،خوب وقتی خودش دوست ندارد ما نیز از او استفاده نکردیم.
 
وی تصریح کرد: وقتی خود کشتی گیران دلشان با تیم ملی نیست نمی توان آنها را به زور به اردو آورد،ما هموراه از کشتی گیران المپیکی دفاع کردیم و شرایط را برای آنها فراهم آوردیم و از این پس نیز دیگر هیچ اصراری نمی کنیم.
 
مشتاقی با اشاره به حمید سوریان و قاسم رضایی عنوان کرد: حمید سوریان از آنجا که بدنش در فرم مطلوب نبود در اردوی قبلی یک جلسه با بچه ها تمرین کرد و تمایل داشت تا دراردوهای بعدی نیز باشد اما برای قاسم رضایی  این فرصت را مهیا کردیم تا در وزن 120 کیلوگرم در مسابقه انتخابی شرکت کند واگر وضعیتش مناسب بود بهترین تصمیم را برای وی خواهیم گرفت.
 
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که ما دین خود را به ملی پوشان المپیکی ادا کردیم تاکید کرد: با توجه به افتخارآفرینی کشتی گیران المپیکی هموراه از آنها حمایت کردیم اما معتقدیم برای آنکه حق سایرین نیز ضایع نشود  باید به قانونی احترام گذاشت .
 
وی افزود:با این اوصاف اگر ملی پوشان حاضر در المپیک 2012 تمایل  داشته باشند تا در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند در صورت درخواست موضوع را در شورای فنی مطرح خواهیم کرد و با نگاهی مثبت تصمیم گیری می کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار