عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: کميته امنيتي سناي آمريکا در نامه‌اي به اوباما ضمن زير سوال بردن انتخابات در ايران خواستار ادامه تحريم‌ها شد که بر همين اساس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصميم گرفت بيانيه‌اي منتشر و موارد و مسائل ذکر شده را به آنان تفهيم کند.

محمد حسن آصفري نماينده اراک و کميجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز(سه شنبه 25 تير ماه) کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: کميته امنيتي سناي آمريکا در نامه‌اي به اوباما ضمن زير سوال بردن انتخابات در ايران خواستار ادامه تحريم‌ها شده است.
 
وي افزود : بر همين اساس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصميم گرفت بيانيه‌اي منتشر و موارد و مسائل ذکر شده را به آنان تفهيم کند.
 
آصفري ادامه داد: همچنين در کميته دفاعي مسئله خروج پادگان‌ها از شهرها بررسي شد که پيرو قانون در سال 86 و 87 تصويب شده بود.
 
عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان اظهار داشت: در جلسه امروز نمايندگاني از فرماندهي کل قوا، وزارت دفاع، ارتش و نيروي انتظامي حضور داشتند و مقرر شد دولت در بودجه جديد خود رديفي خاص براي اين موضوع در نظر بگيرد.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار