سخنگوی دستگاه دیپلماسی در مورد حضور روز گذشته خود در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه روز گذشته با اعضای کمیسیون امنیت ملی به طور مشخص آخرین وضعیت مصر و تحرکات وزارت امور خارجه در این خصوص مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همفکری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

" سید عباس عراقچی " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در مورد حضور در جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسات همواره به صورت مستمر با حضور وزیر و معاونین وزیر در مورد آخرین وضعیت سیاست خارجی کشورمان، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه همواره با نمایندگان همفکری داشته و نظرات آنها برای این وزارت‌خانه مهم بوده و ما این رویه را به صورت مستمر ادامه خواهیم داد.

عراقچی تصریح کرد: در جلسه روز گذشته با اعضای کمیسیون امنیت ملی به طور مشخص آخرین وضعیت مصر و تحرکات وزارت امور خارجه در این خصوص مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: مشورت‌ها در این زمینه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه داشته و وزارت خارجه همواره این نظرات را سازنده می‌داند.

گفتنی است؛ سخنگوی دستگاه دیپلماسی روز يكشنبه در جلسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي حضور يافت و به ارايه گزارش از تحولات جاري منطقه پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراقچی ، جلسه ، کمیسیون ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار