مسابقات لیگ جهانی 2013 والیبال برای کشور ایران به پایان رسید و همگان از درخشش تیم ملی ایران حرف می زنند و کسی سراغی از سرپرست تیم ملی نمی گیرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی  والیبال کشورمان که سالهاست در این سمت کارش را بدون نقص و حرفه ای دنبال می کند در این دوره از مسابقات لیگ جهانی هم به تنهایی مراحل قانونی برای آماده سازی حاشیه ای تیم به منظور  حضور در این پیکارها را بر عهده داشت.
 
وی که به واسطه بسکتبالی بودنش مورد کم لطفی برخی افراد قرار گرفته بود با عملکرد خوب خود نشان داد که سرپرستی تیم ملی مدیریت قوی برای رایزنی های اداری می خواهد نه چیز دیگری....

امیر خوش خبر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: مسابقات لیگ جهانی نه تنها از نظر بار فنی بلکه در تمامی جهات با دیگر رقابت ها  متفاوت است حتی سرپرستی !
 چون مدارکی که باید یک تیم به منظور  شرکت در بازی ها داشته باشد متفاوت است 

وی تصریح کرد:  ما برای سفر به کشورهای میزبان برای هر کشور باید ویزا تهیه می کردیم که این کار خیلی زمان بر و سخت بود

وی گفت: ملی پوشان در لیگ جهانی به این نوع برگزاری  مسابقات ( سفر به چند کشور مختلف در طول مدت زمان کوتاه ) عادت نداشتند ایجاد هماهنگی میان آنها و آرامش در تیم پس از تمرین و مسابقه از سوی کادر فنی پزشک، سرپرست ، مربیان خوشبختانه ما به مشکلی در این خصوص برخورد نکردیم.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: در این مسابقات پیش از شروع بازی ها مدارک از سوی برگزار کنندگان به طور دقیق مورد بررسی قرار می گرفت باید تمام اسناد از ویزا گرفته تا مدارک پزشکی بدون هیچ عیب و نقصی همراهم بود.

با توجه به این که تیم ایران برای اولین بار در لیگ جهانی شرکت می کرد حساسیت مسئولان بین المللی و فدراسیون جهانی در بررسی مدارک بسیار زیاد بود.

خوش خبر یاد آور شد: کسانیکه مدارک را بررسی می کردند هیچ گذشتی نداشتند باید تمامی این مدارک اتو کشیده شده و درست به آنها تحویل داده می شد که جای هیچ گونه ضعف و اعتراضی نباشد.

به همین دلیل برای همه بازی یک چمدان مدارک را به خود حمل می کردم تا از این بابت مشکلی شامل حال تیم نشود.

وی اظهار داشت : برای حضور در مسابقات لیگ جهانی حتی نحوه گرفتن بلیت ها هم کار بسیار سختی بود البته من در اجرای این امور تنها نبودم و برخی افراد هم در کنارم کمک می کردند ولی در اصل مسئولیت کاره بر عهده ام بود ، دریک کلام با ید بگویم که به تنهایی سر پرستی تیم ملی را در مسابقات لیگ جهانی بر عهده داشتن کار سخت و سنگینی است.

وی گفت: به نظرم برای حضور ایران در مسابقات لیگ جهانی سنوات آینده مسئولان فدراسیون باید اقدام به تشکیل یک تیم سر پرستی کنند در این صورت یک نفر به دنبال کار ویزا ،‌ یک نفر مالیات ، یک نفر مراحل خروج از کشور ، یک نفر خوابگاه و ... باشد تا من بتوانم زمان بیشتری را به تیم ملی اختصاص دهم و در کنار بازیکنان باشم.

خوش خبر در خاتمه تصریح کرد: به طور کلی لیگ جهانی 2013 نه تنها برای ملی پوشان ،‌فدراسیون و مربیان پیامدهای خوبی را به همراه داشت ، بلکه برای من هم تجربیات ارزشمندی داشت که به سختی آنها را به دست آوردم../مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار