"احمد ابوالحسني" با اشاره به تصويب ماده 14 لايحه اصلاحيه نظام‌صنفي از سوي مجلس شوراي اسلامي تصويب كلي آن مشكل‌آفرين در امر توليد كشور خواهد شد.

"احمد ابوالحسني" نائب‌رئيس اتحاديه ليتوگرافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، در خصوص نتايج تشكيل جلسه مجلس شوراي اسلامي در رابطه با اصلاحيه نظام صنفي تاكنون گفت: امروز جلسه‌اي ديگر از بررسي‌هاي لايحه اصلاحيه نظام‌صنفي در مجلس شوراي اسلامي صورت گرفت و يك ماده (14) با موضوع تركيب انتخابات‌داخلي و اعضاي هيئت‌مديره و نحوه انتخاب آنها تصويب شد.



وي ادامه داد: هم‌اكنون مجلس شوراي اسلامي در هفته سوم بررسي اين لايحه است و طبق جلسه‌اي كه طي اين سه هفته صورت گرفته نزديك به 60 بند بررسي شده كه برخي از آنها رد و برخي به تصويب رسيده است.
"ابوالحسني" با اعلام نارضايتي شديد خود از اين لايحه خاطر نشان كرد: ما مشكلات بسياري در مجمع اصناف داشتيم و بارها تقاضاي راه‌حلي در جهت رفع اين مشكلات داديم و هم اكنون با اجراي اين لايحه نه تنها مسايل اصناف حل نمي شد بلكه مشكلاتي ديگر را اضافه خواهد كرد چرا كه اين جريان و تصويب اين لايحه نه به نفع اصناف و نه به نفع توليد كشور است.
نائب رئيس اتحاديه ليتوگرافان با تأكيد بر مشكلات ديگر ناشي از تصويب اين لايحه تصريح كرد: با اجراي اين طرح اصناف به طور كامل دولتي مي شود و از حالت غيرانتفاعي و خصوصي در خواهد آمد و اين عاملي نگران‌كننده در امر توليد است.
وي افزود: اكنون سؤال من و تمامي اصنافيان از مسئولين اين است كه اين طرح مي تواند نفعي در جهت پيشرفت امور صنعتي و امر توليد كشور داشته باشد.
"ابوالحسني" با اشاره به اينكه كار صنفي كاري تخصصي است،‌ بيان كرد: مديران اتحاديه‌ها براي اجراي فعاليت‌هاي‌مديريتي خود بايد قوانين‌صنفي را ياد بگيرند و تغيير آنها در هر دوره مشكلاتي را بوجود مي آورد.
وي افزود: اميد ما به رد اين مصوبات از سوي شوراي نگهبان است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.