مسئول عمران شهرداري منطقه 2 اسلامشهر از ادامه روند بهسازي معابر در سطح اين منطقه خبر داد.

مير جعفري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در حاشيه بازديد مهندس مولايي شهردار منطقه 2 با اشاره به ادامه روند پروژه‌هاي عمراني در سطح اين منطقه، گفت: زيرسازي و آسفالت‌ معابر اصلي محله شبکه بهداشت اين شهرسازي آغاز جدول گذاري کوچه 1/38 محله قائميه به طول 400 متر و مساحت 800 مترمربع، آغاز شده است.

وي افزود: جدول گذاري کوچه 29 محله سعيديه به طول 500 متر و مساحت 1200 متر زيرسازي در حال اجراست ضمن اينکه عمليات جدول گذاري کوچه 2/24 خيابان باهنر به طول 100 متر نيز آغاز شده که پس از اجراي اين عمليات آسفالت اين کوچه روکش خواهد شد.

ميرجعفري با اشاره به آغاز زيرسازي وجدول گذاري کوچه‌هاي 3 و 11 باغ فيض اين شهرستان اظهار داشت: کوچه‌هاي 4 و 11 به ترتيب به طول 424 و 380 متر جدول گذاري شده و به زودي زيرسازي و آسفالت آن انجام خواهد شد.

مسئول عمران شهرداري منطقه 2 اسلامشهر تراش و روکش آسفالت بلوار آزادگان در محله قائميه را از ديگر اقدامات اين منطقه دانست و تصريح کرد:آسفالت قديمي معابر در نواحي که آسفالت آن شن زده و غير قابل بهره برداري است به وسيله دستگاه آسفالت تراش به عمق 4 الي 7 سانتي متر تراشيده و با آسفالت جديد جايگزين و روکش خواهد شد.

ميرجعفري در پايان هدف از انجام پروژه‌هاي فوق را تسهيل در عبور و مرور شهروندان وهدايت فاضلاب از کوچه به شهرهاي اصلي دانست و خاطر نشان کرد: اميد است روزي برسد که معابر سطح شهر و به خصوص آسفالت آن عاري از هرگونه نقص فني و مشکل باشد./ل

برچسب ها: جعفری ، شهرداری ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار