معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه از اعزام 4 هزار نفر مبلغ به سراسر کشور در ایام ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی از اعزام 4 هزار نفر به مناطق مورد نیاز به سراسر کشور خبر داد و افزود: مبلغان در مناطق تبلیغی خود در زمینه تفسیر، آموزش قرآنی و برگزاری سخنرانی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به تبلیغ در فضای مجازی گفت: 100 نفر مبلغ در این فضا فعالیت می‌کنند که در فضای وبلاگ و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی فعالیت دارند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: شبهات مختلفی در فضای مجازی از سوی فرقه‌های مختلف مطرح می‌شود که اطلاع‌رسانی و پاسخ به شبهات در این زمینه ضروری است.

وی یادآور شد: فضای سایبری از گستردگی فراوانی برخوردار است و مبلغان فعال در این فضاها برخی افراد را به مبلغان دیگر در بخش‌های تخصصی ارجاع می‌دهند تا این مبلغان به شبهات آنها پاسخ دهند.

نبوی با اشاره به حضور مبلغان در ورزشگاه‌ها گفت: حضور این مبلغان در ورزشگاه‌ها سبب شده تا ارتباط جوانان با روحانیون افزایش پیدا کند و به سؤالات و شبهات آنها پاسخ دهند و احکام مربوط را برای آنها تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مبلغان فراوانی به ورزشگاه‌های مختلف تهران، خوزستان و قم اعزام شده‌اند و توانسته‌اند ارتباط مناسبی با جوانان برقرار کنند./ب

برچسب ها: قم ، اعزام ، مبلغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.