تالار صادراتی بورس كالاي ايران، در صورت تقاضا، شعب مختلف شرکت نفت پاسارگاد با 61 هزار تن انواع قیر در تالار معاملات حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سه شنبه 25 تير ماه، در تالار صادراتی بورس كالاي ايران ، در صورت تقاضا، شعب مختلف شرکت نفت پاسارگاد با 61 هزار تن انواع قیر در تالار معاملات حضور می یابند. همچنین، شرکت نفت جی، 53 هزار تن انواع قیر را روی تابلوی عرضه می برد. شرکت تولیدی قیر شرق نیز 100 تن قیر 6070 را برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می کند. 

همچنين در صورت تقاضا، بیش از 114 هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود؛ ضمن آن که در صورت تقاضا، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد عرضه 30 هزار تن تختال C است.
 
این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد هرمزگان جنوب، در صورت تقاضا، 30 هزار تن تختال C را به قیمت پایه 14 هزار و 320 ریال و به صورت سلف، برای دادوستد راهی تالار معاملات می کند. این تالار همچنین، شاهد عرضه 1200 تن شمش هزارپوندی 99.7 شرکت آلومینیوم ایران به قیمت پایه 57 هزار و 950 ریال است.
 
در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، بیش از 58 هزار تن انواع مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی آبادان، اروند، امیرکبیر، بندرامام، تندگویان، جم، خوزستان، رجال، شازند، غدیر، لاله، مهر، پلی پروپیلن جم، نویدزرشیمی و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه می شود.از جمله مهمترین محصولات عرضه شده در این روز می توان به انواع پلی اتیلن، PVC، پلی پروپیلن، SBR، اپوکسی رزین و پلی کربنات اشاره کرد. شرکت نفت جی نیز 19 هزار تن انواع قیر را راهی تالار معاملات می کند. علاوه بر این، 14 هزار تن وکیوم باتوم شرکت های پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تبریز عرضه را در این روز تجربه می کنند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، کالا ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار