"دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران" گفت: دولت يازدهم باید نگاه فراحزبی و اعتدال‌گراي خود را در انتخاب وزير علوم به کارگيرد تا جامعه دانشگاهي به عنوان رکن اصلي جامعه ايراني از افراط و تفریط دور بماند.

علي عبدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهميت پست وزارت علوم در پيشرفت آموزش‌عالي اظهار داشت: وظيفه دانشگاه پرورش نيروي متخصص، عالم و آگاه، به منظور ارتقاي سطح فرهنگ و اخلاق در جامعه است. 

وی با اشاره به اينکه فردي که مسند وزارت علوم را به دست مي‌گيريد نبايد وامدار احزاب و گروه‌ها باشد، تصريح کرد: نگاه‌هاي حزبي دانشگاه را از شاکله اصلي خود که همانا کسب معرفت و پرورش انسانيت است، دور نگه‌ داشته و فضاي دانشگاه را سياست‌زده مي‌کند و اين با روح آرماني و هويت دانشگاه در تضاد است.

دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران تصريح کرد: رئيس جمهور منتخب بايد در تعيين فردي که سکان وزارت علوم را به دست مي‌گيرد دقت کند، چرا که افراد تندرو آفت محيط دانشگاه بوده و امنيت و آرامش دانشگاه را با مخاطره مواجه مي‌کنند.

عبدي ضعف فرهنگی را يکي از معضلات جامعه عنوان کرد و بيان داشت: دولت يازدهم  باید نگاه فراحزبی و اعتدال‌گراي خود را در انتخاب همه وزرا علي‌الخصوص وزير علوم به کارگيرد تا جامعه دانشگاهي به عنوان رکن اصلي جامعه ايراني از افراط و تفریط دور بماند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عبدی ، تشکل ، دانشگاه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار