اکثر جوان‌‌ها احساس مي‌‌کنند جاي‌‌شان از لحاظ مالي اين‌‌جايي نيست که در حال حاضر سرخوشانه در آن به سر مي‌‌برند.احساس مي‌‌کنند حق‌‌شان را يک نفر خورده و يا دارد مي‌‌خورد اما نمي‌‌دانند چه کسي و کجا؟!غافل از اینکه رسيدن به احساس واقعي رضايت مالي، با چند راهکار ساده دست خودشان را مي‌‌بوسد و بس!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،طي تحقيقات عجيبي که کاملا موشکافانه، بر روي موهاي تعدادي از بچه‌‌هاي تحريريه جيم انجام شد! ثابت شد که تعدادي از جيمي‌‌ها از مدل موي خودشان راضي نيستند! و در فاز دوم تحقيقات جيمي‌‌مان مشخص شد، همان‌‌طور که نارضايتي از مدل مو يک امر شايع است، نارضايتي مالي هم از ديگر مواردي است که بين ملت جوان شايع مي‌‌باشد.

اکثر جوان‌‌ها احساس مي‌‌کنند جاي‌‌شان از لحاظ اقتصادي و مالي اين‌‌جايي نيست که در حال حاضر سرخوشانه در آن به سر مي‌‌برند. احساس مي‌‌کنند حق‌‌شان را يک نفر خورده و يا دارد مي‌‌خورد اما نمي‌‌دانند چه کسي و کجا؟!!! بگذاريد خيال همه را راحت کنيم و کاملا بدون تعارف عرض کنيم خدمت‌‌تان که خواهشا به دنبال حق خور نگرديد که نيست. رسيدن به احساس واقعي رضايت مالي، با چند را هکار ساده دست خودتان را مي‌‌بوسد:

به خودتان يک تکاني بدهيد!

تا به حال شده به پيشرفت کاري فکر کنيد، يا مثلا در همان کاري که هستيد به دنبال يک الگو باشيد؟ يک برگه برداريد و تمام آرزوهاي شغلي خودتان را در آن يادداشت کنيد، حتي اگر خيال‌‌پردازي باشد و يا غير قابل دسترس. مثلا اگر کارگر يک رستوران هستيد و آرزوي‌‌تان اين است که صاحب بزرگترين رستوران زنجيره‌‌اي کشور شويد را بنويسيد يا مثلا انشاي‌‌تان عالي است و يکي از آرزوهاي‌‌تان اين است که روزي دبير جيم شويد، اين را هم بنويسيد!

آن وقت ببينيد براي رسيدن به اين آرزو چه کارهايي لازم است، از چندتا آدمي که در اين کار سررشته دارند راهنمايي بگيريد. از ساده‌‌ترين‌‌ کارها شروع کنيد مطمئن باشيد زلزله کاري‌‌ اتفاق مي‌افتد. چند ريشتري باشد خوب است؟!!

يک، دو، سه، فکر همه آزاد!

روزمره‌‌گي که شاخ و دم ندارد، يک کم به دور و برتان دقيق شويد و همه کارهايي که در طول يک روز انجام مي‌‌دهيد را مرور کنيد. مي‌‌بينيد که خودتان را محدود کرده‌‌ايد به رشته‌‌اي که خوانده‌‌ايد و يا تجربياتي که در چند مورد محدود تا به حال داشته‌‌ايد! براي يک بار هم که شده به توانايي‌‌هايتان فکر کنيد، علاقه‌‌هاي‌تان را ليست کنيد و به آن‌‌ها روي خوش نشان بدهيد. مطمئن باشيد که نارضايتي‌‌تان به اين دليل است که در حال حاضر، درصد کمي از توانمندي‌‌هايتان را به کار بسته‌‌ايد. راه‌‌هاي ديگر را امتحان کنيد، مطمئن باشيد موفقيت‌‌هاي مالي بيشتري به سمت‌‌تان سرازير مي‌‌شود...

چند ساعت براي خودتان باشيد!

کار، خستگي، احساس ناتواني مالي، افسردگي و... همه اين‌‌ها باعث مي‌‌شود که بازده کاري‌‌تان پايين بيايد. حداقل چند ساعت در طول هفته را بگذاريد براي خود خودتان، براي نفس کشيدن مغز و روح وروان‌‌تان، ببينيد چه کاري براي‌‌تان خوشايند است. براي تغذيه سالم و ورزش در زندگي‌‌تان جا باز کنيد، آن وقت بهبود در شرايط کاري را هم در اختيار داريد..../خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار