معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه 4 از ايمن سازي و بهسازي مسير حركت اتوبوس‌هاي تندرو سطح منطقه خبر داد و گفت: در طول مسير خط 5 بي آرتي بيش از 1700 علائم ايمني نصب شد.

محمد مهدي ميرزايي در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب با بيان اينكه خطوط اتوبوس‌هاي تندرو BRT منطقه در حال حاضر ايمن‌تر و پرشتاب‌تر از قبل در حال خدمت رساني به شهروندان محترم هستند افزود: به منظور ارتقا ايمن شهروندان و كاهش خطرات و سوانح احتمالي در مسير اتوبوس‌هاي تندرو از مبدا به پايانه علم و صنعت به ميدان آرژانتين مسير حركت اين اتوبوس‌ها ايمن سازي و بهسازي شد.
معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه 4 ادامه داد: معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه اقدام به نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده و راهنما در تمام طول مسير اين اتوبوس‌ها و تجهيز و نوسازي اين خطوط به تمام تجهيزات و ملزومات ترافيكي كرد.
ميرزايي تصريح كرد: در طول اين مسير بيش از هزار عدد گل ميخ چدني و آلومينيومي در رفيوژ مياني حد فاصل پل سيد خندان بزرگراه شهيد صياد شيرازي در تمام خروجي‌هاي اضطراري و 49 عدد تابلوي هشدار دهنده چراغ‌هاي سولار و متعلقات آن نصب شد.
وي خاطر نشان كرد: رفع نقص روشنايي ايستگاه‌هاي سيد خندان استاد حسن بنا، اثني عشر و رسالت، نصب 8 عدد تابلوي هدايت مسافرين، نصب بيش از 700 عدد استوانه ترافيكي در طول مسير ترميم 15 عدد گارد ريل و 8 عدد نرده و شستشوي مستمر ايستگاه‌هاي مستقر در طول مسير از ديگر اقدامات اين معاونت در جهت ارتقاي ايمني شهروندان است./ف
برچسب ها: ایمنی ، مسیر ، نصب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار