يك فعال سياسي گفت: آنگونه که از صحبت‌ها و اظهارنظرهاي حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني استنباط مي‌شود ، وي وامدار هيچ جريان و گروه خاصي نيست و تنها در چارچوب گفتمان قانون مسير خود را ادامه خواهد داد.

"يحيي آل‌اسحاق"  فعال سياسي در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره چينش کابينه دولت يازدهم گفت: آنگونه که از صحبت‌ها و اظهارنظرهاي حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني استنباط مي‌شود وي وامدار هيچ جريان و گروه خاصي نيست و تنها در چارچوب گفتمان قانون مسير خود را ادامه خواهد داد.

وي افزود: براين باورم که رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران بايد در انتخاب افراد حداقل‌هاي لازم را به کار بسته و کساني را که نسبت به نظام موضع دارند در کابينه مورد استفاده قرار ندهد.

آل‌اسحاق تاکيد کرد: استفاده از نيروهايي که از روحيه اعتدالي برخوردارند و سابقه اجرايي و مديريت آن‌ها براي مردم روشن است از مهمترين ملاک‌هايي است که مي‌تواند دولت يازدهم را در انتخاب کابينه ياري کند.

اين فعال سياسي با بيان اينکه مردم اگر چهره‌اي را نشناسند به او اعتماد نمي‌کنند، تصريح کرد: امتحان پس داده‌ها بايد در کابينه دولت يازدهم حضور پيدا کنند تا مشکلاتي را که در حال حاضر در کشور به خصوص در مقوله اقتصادي وجود دارد حل شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، یازدهم ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار