نیازمند تغییر نگاه به صنعت فناوری اطلاعات به منظور بهبود وضعیت محیط زیست،صرفه جویی در وقت و انرژی و بهبود استاندارد های برای تمامی فعالیت های علمی، فرهنگی، اقتصادی پیامی و اجتماعی هستیم.

رضا رحمانی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات یک بستر برای تمامی فعالیت های فناورانه، علمی و پزشکی و به طور کل خدمات رسانی بهتر به مردم است به خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: پتانسیل خوبی برای توسعه فناوری اطلاعات در کشور داریم و چنانچه سرمایه گذاری مطلوبی در این عرصه داشته باشیم می توانیم زمینه را برای کاهش فساد و افزایش بازدهی در حوزه های مختلف فراهم کنیم.

 وی افزود: یکی از کارهایی که در کشور باید صورت گیرد استفاده از تکنولوژی و فناوری اطلاعات در تمامی ابعاد است که دولت یازدهم باید این مهم را لحاظ کند.

 وی با بیان اینکه در دولت جدید وزیر ارتباطات باید قویترین وزیر به لحاظ عملکردها باشد تصریح کرد: وزارت ارتباطات به عنوان وزارتخانه پیشرو  باید بسترهای لازم را برای ارائه خدمات الکترونیک و استفاده از ابزارهای مختلف فناوری اطلاعات در کشور فراهم کند و سایر وزارتخانه ها همگام با این وزارت خانه از ابزارهای it برای انجام امور استفاده کنند.

 وی با اشاره به تغییر نگاه دولت مردان به صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات خاطر نشان کرد: فناوری اطلاعات فرابخشی است و بستری برای توسعه همه جانبه کشور محسوب می شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.