رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از کشته و زخمی شدن 7 نفر در تصادف تریلی و مینی بوس در جاده شهرضا-اصفهان خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: ساعت 9:30 دقیقه دیروز تصادف خودرو پاترول و پیکان در کیلومتر 155 محور ایذه ــ دهدز به پلیس راه اطلاع داده شد. بلافاصله با حضور کارشناسان تصادفات مشخص شد در این حادثه دو نفر کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند. کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده نیسان پاترول  اعلام کردند.

وی ادامه داد: عصر دیروز تصادف میان کامیون بنز،تریلر اویکو و خودرو ماکسیما در کیلومتر 16 جاده سراب ــ بستان اباد در استان آذربایجان شرقی به پلیس راه اطلاع داده شد. در این حادثه که به علت انحراف به چپ حودروی ماکسیما رخ داد، دو نفر کشته شدند. 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از کشته و زخمی شدن 7 نفر در تصادف مینی بوس بنز و تریلر خبر داد و افزود: در این تصادف که ساعت 6:20 دقیقه دیروز در کیلومتر 30 جاده شهرضا- اصفهان رخ داد سه نفر کشته و 4 نفر نیز مجروح شدند. این تصادف به علت عدم توجه به جلو راننده تریلر رخ داد. 

به گفته، سلبی در 24 ساعت گذشته توجه نکردن به جلو با 32 درصد،سرعت غیرمجاز 20 درصد و عدم رعایت حق تقدم با 16 درصد مهمترین علل وقوع تصادف بودند. ضمن اینکه 43 درصد تصادفات از نوع واژگونی بود.  

برچسب ها: تصادف ، جاده ، تریلی ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار