"احسان عليخاني" هنگام معرفي ميهمانان و طرح علت دعوت از آنها گفت: بايد دو طرف ماجرا را بازگو كنم زيرا يك ماجراي هيجان‌انگيز و ترسناك وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران، برنامه "ماه عسل" با اجرا و تهيه‌كنندگي "احسان عليخاني" در پنجمين روز از ماه مبارك رمضان ساعاتي قبل از افطار از شبكه سه سيما مهمان خانه هاي مردم شد. 

"احسان عليخاني"، "ماه عسل" خود را اينگونه آغاز كرد: با چشمان عميق و تيزبين خود ما را رصد مي‌كنيد، گوشمان را مي‌گيريد و نقدمان مي‌كنيد اين برنامه صحنه‌اي براي خود شماست ما افتخار مي‌كنيم كه روبروي آدم‌هايي كه شبيه شما هستند مي‌نشينيم و روايت و قصه‌ي آنها را مي‌شنويم. 
 
 وي دوباره جمله ديروز خود را با اين عنوان تكرار كرد كه هر از گاهي يادمان مي‌رود كه خالق فرد ديگري است ما حق حكم صادر كردن نداريم. 
 
در ادامه با ذكر اين جمله كه امروز يك قصه‌ي هيجان انگيز داريم و حتما برنامه امروز را تماشا كنيد مخاطبان را به تماشاي ادامه "ماه عسل" دعوت كرد. 
 
و بعد عليخاني" گفت: چند مورد را بايد سريع متذكر شوم اول اينكه بعضي‌ها از واكنش‌هاي اين حالتي گريزانند ولي ما مشتاقيم اما از برخي گله دارم چون برنامه را بي‌دقت نگاه مي‌كنند و بعد آن را نقد مي‌كنند چرا كه برنامه را كامل تماشا نكرده‌اند و نقدشان منوط به همان قسمت است. 
 
 
نكته‌ي دوم را اينگونه بيان كرد كه خانم‌ها از برنامه ديروز شاكي شدند و اظهار كردند كه چرا گفتيد برخي از زن‌ها نمي‌توانند كار مردان را انجام دهند ولي ما صحبتمان چيز ديگري بود نگاه من، كاملا به نفع شما خانم‌ها بود چرا كه شان يك دختر، مادر درتصور ما برداشتي از عشق، لطافت، محبت و پرورش است و به طور قطع در پشت مردان موفق زنها بوده‌اند من ديروز گفتم خانم‌ها حواستان باشد برخي كارها احساسات شما را مختل مي‌كند اطفا محتوا را كاملا پيگيري كنيد تا دچار سوء تفاهم نشويد! 
 
"عليخاني" هنگام معرفي ميهمانان و علت دعوت از آنها عنوان كرد: بايد دو طرف ماجرا را بازگو كنم زيرا يك ماجراي هيجان‌انگيز و ترسناك وجود دارد. 
 
"عليخاني" در ادامه اظهار داشت: پرحرفي‌هاي بنده را تحمل كنيد و آن چند نكته ابتدايي در خاطر مباركتان باشد تا اگر خواستيد سيلي در گوش بنده و دوستان بزنيد حداقل كامل، محور برنامه را ديده باشيد. 
 
بعد با چرخش دكور برنامه "عبدالله دريايي" به همراه همسر و پسرش "مبين" كه از اهالي "گنبد كاوس" بودند قصه‌ي خود را اينگونه آغاز كزدند. 
 
"عبدالله دريايي" گفت: اهل گنبد كاوس هستيم و شغلم طلا فروشي است سال 79 با همسرم ازدواج كردم و حاصل اين ازدواج يك پسر 12 ساله به نام "مبين" و يك دختر 3 ساله است. 
 
بعد از پخش آگهي‌هاي بازرگاني "عليخاني" اظهار داشت: در بين پخش آگهي‌هاي بازرگاني به ما پيامك زدند و دوباره صحبت‌هاي ديروز من درباره مار كردن خانم‌ها را نقد كردند بعد "عليخاني" در پاسخ به اين پيامك‌ها تصريح كرد: خانم‌ها هيچ‌كس حق ندارد كه به شما بگويد كه چه كاري انجام دهيد شان و لطافت شما خيلي بيشتر از اين حرفاست بلكه اين كارها در شان مرد زمختي مثل بنده است مگر كسي مي‌تواند به زور به شما بگويد كاري انجام دهيد. 
 
در ادامه مهمان برنامه داستان زندگي خود را اينگونه بازگو كرد: كه در 27 خرداد سال 1392 پسرم "مبين" توسط آدم ربا‌ها روبده شد و پس از 3 روز با ما تماس گرفتند و تقاضاي 5 ميليارد تومان پول از من كردند حدود 19 روز پسرم نزد آدم رباها بود و بعد از چند روز سي‌دي شكنجه پسرم را برايم فرستادند در حال حاضر حدود 9 روز از آزادي پسرم مي‌گذرد. 
مادر "مبين" در برنامه استرس داشت و هنوز حال او بابت آن اتفاق خوب نشده بود. 
 
"مبين" نيز از آزار و شكنجه‌هاي آدم ربايان در طي اين 19 روز مي‌گفت اينكه اين چند روز تنها يك وعده غذا به او مي‌دادند و با دادان قرص‌هاي خواب آور او در اين مدت مي‌خواباندند و همچنين اينكه مدام او راتهديد مي‌كردنمد. 
 
بعد با پخش آيتمي دستگيري آدم‌ربايان به ديت ماموران نيروي انتظامي و آزادي "مبين" را به تصوير كشيدند. "عليخاني" با اين جمله "ماه عسل" پنجم خود را به پايان برد: كه خوش به حال كساني كه خوش خبر هستند./ي2

گزارش از سميه مرداني

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رونیا
۱۶:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
برنامه ماه عســــــــل عالی بود بی نظیر بود.
Iran (Islamic Republic of)
میعاد
۱۱:۲۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
سلام!برنامه ماه عسل امسال خیلی متفاوت ترازسالهای دیگه امیدی که تودل مردم مرده بوددوباره زنده شدای کاش این برنامه توماه محرم هم پخش میشد
Iran (Islamic Republic of)
شکوه
۱۳:۲۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
برنامه ی ماه عسل بی نظیره.
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۰۰:۴۱ ۲۶ تير ۱۳۹۲
علیخانی واقعا اقاست
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۳۹ ۲۶ تير ۱۳۹۲
سلام امسال ماه عســـــــــــــــــــــــلتون واقعا عالیه ممنون نماز روزهاتون قبول
آخرین اخبار