معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت : ریل گذاری صحیح در تجاری سازی علم و فناوری در دولت نهم و دهم صورت گرفته است و خواستگاه معاونت هم این اهداف جدید بود .

سلطانخواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :دولت نهم و دهم رویکرد جدید در قالب تحولات و نگرش جدید در بسیاری از حوزه ها مانند علمی و اقتصادی داشته است و در حوزه مسکن این نوع نگاه در قالب مسکن مهر نمایان است در این دولت شاهد اعمال این نوع نگرش و تفکر در حوزه علمی و فناوری هم بودیم .

وی ادامه داد :پای این نوع نگرش به جامعه و اجتماع و اقتصاد هم کشیده شد تجاری سازی اقتصاد و شرکت دانش بنیان در قاموس علم و فناوری جای گرفت و در مسند ریاست جمهوری اهمیت این موضوع دیده می شود و سطح تاثیر گذاری آن در جامعه زیاد است و ریل گذاری صحیح در تجاری سازی علم و فناوری صورت گرفته است و خواستگاه معاونت هم این اهداف جدید بود .

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد :با تلاش دانشمندان و محققان شاهد رونمایی از این دستاورد های علمی و فناوری در پارک فناوری شهرستان پردیس هستیم در معاونت مجری طرح راه اندازی و مدیریت اجرای طرح های کلان علمی 27طرحبا هزینه 210میلیارد تومان پیاده سازی شد و طرح تولید مواد اولیه داروهای وارداتی ودستیابی به دانش فنی تجهیزات و تولید انواع واکسن ها در کشوراست.

سلطانخواه اضافه کرد :در تضمین سلامت دارو و واکسن و تجهیزات و نیروهای متخصص نقش دارند با تایید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نه قلم دارود در خط تولید قرار گرفته است و امروز هم 12دارو در این پارک رو نمایی شد ./س


برچسب ها: علم ، فناوری ، مسکن ، دولت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.